SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana ze sponsorowaniem przez markę kilkudziesięciu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Akcja przebiega pod hasłem „Wspieramy emocje”.

Kampania obejmuje minipromocje związane z 35 klubami sportowymi z całej Polski (m.in. piłkarskimi, koszykarskimi, żużlowymi i hokejowymi) sponsorowanymi przez Tyskie. W zamian za kapsle po tym piwie zebrane przez kibiców, Kompania Piwowarska udzieli klubom dodatkowego wsparcia (z każdym indywidualnie ustalono warunki).

- Zależało nam aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują - tłumaczy Joanna Deinrych, młodszy menadżer ds. zarządzania marką Tyskie. - Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem - dodaje Aleksandra Zarychta, kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania reklamowa towarzysząca promocjom zaczęła się 20 sierpnia Obejmuje dwa spoty (pokazujące, jak mężczyźni wspólnie emocjonują się sportem) w telewizji, działania w internecie oraz billboardy outdoorowe. Potrwa do końca października.

Za kreację reklam i działania w internecie odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Spoty wyreżyserowali Docter Twins (Jason & Matt Docter), produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem - Ztudio, a postprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: „Wspieramy emocje” - lokalny sport w kampanii piwa Tyskie (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
branidng king
bardzo podoba mi sie branding w spocie.
strasznie go brakuje w otwierajacych ujeciach, ale potem jest juz dobrze.
motocyklista wychodzacy na pozycje oczywiscie w barwach tyskiego, nalewaki, pieknie wyeksponowane tyskie na tle polek pelnych prazynek (swietny pomysl na kopromocje) oraz moj faworyt - dwoch kumpli w barze z logo na szklankach ustawionymi centralnie do widza :)
0 0
odpowiedź
User
były konsument
a żywiec zaciera ręce
0 0
odpowiedź
User
piwosz
Zawsze taka kreacja lepsza, niż pokazywanie "polskiego pochodzenia", które jest dosyć sporną kwestią, tak samo, jak pokazywanie i pisanie, że niby kufle i piwo pełne polskiego chmielu, co totalnie rozwaliło system i rozbawiało większość osób.
0 0
odpowiedź