SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 350 955 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku była ona niższa o 5,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 7,15 proc. i średni wynik na poziomie 278 463 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 21,07 proc. do 158 658 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 74,21 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w sierpniu 2014 roku uplasował się na poziomie 59 341 egz. Trzeba jednak dodać, że w sierpniu ub.r. „Gala” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy w sierpniu br. oba numery ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.

ZKDP

sierpień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

420 230

351 022

350 955

446 381

371 305

371 238

Show

352 439

278 463

278 463

424 926

299 911

299 911

Flesz Gwiazdy & Styl

231 803

159 142

158 658

285 540

201 485

201 001

Viva

225 836

141 110

141 110

252 075

167 078

167 078

Grazia

139 991

80 267

80 117

229 937

143 431

143 281

Gala

134 872

59 391

59 341

329 953

230 111

230 061


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Show”. Z kolei najwięcej stracił „Flesz” - było to 37,33 proc. Stało się tak, bo w lipcu br. „Flesz” miał jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie tytuł ten kosztuje 1,99 zł).

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

420 230

351 022

350 955

430 281

353 039

352 972

Show

352 439

278 463

278 463

332 408

267 697

267 697

Flesz Gwiazdy & Styl

231 803

159 142

158 658

333 546

253 643

253 159

Viva

225 836

141 110

141 110

234 014

153 883

153 883

Grazia

139 991

80 267

80 117

139 964

84 713

84 563

Gala

134 872

59 391

59 341

130 000

66 818

66 768


 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gala
Gala osiągnęła niewyobrażalny spadek. Jak można w rok zjechać o 170 tysięcy egzemplarzy?
0 0
odpowiedź
User
Ja
"Grazia" z miesiąca na miesiąc coraz słabiej. Czy w wydawnictwie nikt tego nie zauważa?
0 0
odpowiedź
User
Malwina
Co do Gali - nic dziwnego, skoro wydawnictwo co rok zmienia naczelną i likwiduje etaty dziennikarskie...
0 0
odpowiedź