Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży
W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było niezmiennie „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w sierpniu 2014 roku wyniosła 350 955 egz. W porównaniu do sierpnia 2013 roku była ona niższa o 5,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 7,15 proc. i średni wynik na poziomie 278 463 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 21,07 proc. do 158 658 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 74,21 proc., odnotowała „Gala” (Burda International Polska), której średni wynik w sierpniu 2014 roku uplasował się na poziomie 59 341 egz. Trzeba jednak dodać, że w sierpniu ub.r. „Gala” miała jedno wydanie w cenie promocyjnej 0,99 zł, podczas gdy w sierpniu br. oba numery ukazały się w normalnej cenie 4,99 zł.
sierpień |
||||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
420 230 |
351 022 |
350 955 |
446 381 |
371 305 |
371 238 |
Show |
352 439 |
278 463 |
278 463 |
424 926 |
299 911 |
299 911 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
231 803 |
159 142 |
158 658 |
285 540 |
201 485 |
201 001 |
Viva |
225 836 |
141 110 |
141 110 |
252 075 |
167 078 |
167 078 |
Grazia |
139 991 |
80 267 |
80 117 |
229 937 |
143 431 |
143 281 |
Gala |
134 872 |
59 391 |
59 341 |
329 953 |
230 111 |
230 061 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 4,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Show”. Z kolei najwięcej stracił „Flesz” - było to 37,33 proc. Stało się tak, bo w lipcu br. „Flesz” miał jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie tytuł ten kosztuje 1,99 zł).
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
420 230 |
351 022 |
350 955 |
430 281 |
353 039 |
352 972 |
Show |
352 439 |
278 463 |
278 463 |
332 408 |
267 697 |
267 697 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
231 803 |
159 142 |
158 658 |
333 546 |
253 643 |
253 159 |
Viva |
225 836 |
141 110 |
141 110 |
234 014 |
153 883 |
153 883 |
Grazia |
139 991 |
80 267 |
80 117 |
139 964 |
84 713 |
84 563 |
Gala |
134 872 |
59 391 |
59 341 |
130 000 |
66 818 |
66 768 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży