Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem
W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 912 157 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 2,54 proc. i ustabilizowała się na poziomie 385 368 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 163 725 egz., po spadku o 9,10 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,53 proc. i wyniosła 32 527 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I kwartał |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 215 639 |
914 030 |
912 157 |
1 292 613 |
979 258 |
976 783 |
To & Owo |
570 401 |
385 368 |
385 368 |
577 709 |
395 420 |
395 420 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
243 926 |
163 725 |
163 725 |
274 307 |
180 118 |
180 118 |
Tele Max |
238 770 |
157 621 |
157 621 |
271 226 |
177 902 |
177 902 |
Super TV |
222 045 |
141 037 |
141 037 |
256 881 |
158 081 |
158 081 |
Program TV |
211 769 |
131 364 |
106 547 |
239 975 |
156 870 |
127 533 |
Teleprogramy |
67 764 |
32 527 |
32 527 |
69 750 |
39 927 |
39 927 |
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem