SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystko.pl wciąż bez aplikacji mobilnej. Kiedy się pojawi?

Platforma sprzedażowa Wszystko.pl (Comarch), która ruszyła pod koniec czerwca, w dalszym ciągu nie ma swojej aplikacji mobilnej. Firma zapowiada, że ta pojawi się w „niedługim czasie”, ale nie zdradza konkretów. Aplikacja ma być dostępna w systemach iOS i Android.

W opublikowanym na początku tego tygodnia komunikacie Wszystko.pl napisało, że „w niedługim czasie platforma ma w planach udostępnić klientom dedykowaną aplikację mobilną do robienia zakupów”. Kiedy konkretnie to nastąpi?

- Prace nad aplikacją mobilną trwają, chcemy udostępnić użytkownikom produkt, który będzie intuicyjny i funkcjonalny, nie jesteśmy w stanie potwierdzić teraz konkretnej daty wdrożenia – zastrzega w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adrian Burtan, specjalista ds. marketingu treści i public relations Comarchu.

- Prace są na zaawansowanym etapie, kiedy tylko zostanie potwierdzona przybliżona data udostępnienia aplikacji, poinformujemy o tym. Prace nad aplikacją to złożony proces, dlatego chcemy, by w momencie startu była ona jak najbardziej dostosowana do oczekiwań użytkowników. Co więcej, nie wszystkie etapy są zależne od nas, część prac (weryfikacja aplikacji, akceptacja) jest po stronie dostawców z aplikacjami – dodaje Burtan.

Aplikacja ma być dostępna zarówno na urządzenia z systemem iOS, jak i na te z Androidem.

Wszystko.pl z 0 proc. prowizji od sprzedaży

Platforma sprzedażowa Wszystko.pl firmy Comarch wystartowała pod koniec czerwca po dwóch latach od pierwszych zapowiedzi.

Comarch zapowiadał, że sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.: 0 proc. prowizji od sprzedaży, brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta, sprzedaż w każdej kategorii, integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API czy indywidualny opiekun klienta.

Niekwestionowanym liderem na rynku e-commerce jest w Polsce Allegro. W zeszłym kwartale grupa zwiększyła sprzedaż w Polsce o 14 proc. i prowizję od sprzedaży z 10,46 do 11,04 proc. Z platform firmy korzysta 18,4 mln kupujących, z czego 14,2 mln w kraju.

Dołącz do dyskusji: Wszystko.pl wciąż bez aplikacji mobilnej. Kiedy się pojawi?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Wreszcie platforma która dba również o sprzedawców, a nie tylko o klientów poprzez ciągłe podwyższanie sprzedającym prowizji i innych opłat.
0 0
odpowiedź
User
Teleman
Na razie straszna bieda te wszystko.pl. marketing chyba postanowili pominąć, ciężko gdzieś zobaczyć reklamę tego serwisu.
9 4
odpowiedź