SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyciek danych klientów Neo24.pl, sklep apeluje do użytkowników o zmianę haseł

Internetowy sklep Neo24.pl przyznał, że doszło do wycieku danych jego klientów. Platforma zapewnia, że w obce ręce nie dostały się żadne wrażliwe dane użytkowników dotyczące płatności, jednak firma apeluje o prewencyjną zmianę haseł dostępu do serwisu.

Neo24.pl to polski sklep online oferujący artykuły z branży szeroko pojętej elektroniki oraz sprzętu AGD. Serwis poinformował na swojej stronie internetowej oraz w mailach wysłanych do klientów o tym, że doszło do wycieku danych użytkowników.

Neo24.pl zastrzega w komunikacie, że wspomniane informacje zostały utracone na skutek działania osób nieuprawnionych, wśród nich nie było jednak żadnych danych dotyczących płatności (np. danych wykorzystywanych do logowania do bankowości elektronicznej, numerów kart kredytowych czy danych podawanych we wniosku kredytowym w procesie zakupów ratalnych).

Serwis Neo24.pl nie odpowiedział na pytania Wirtualnemedia.pl dotyczące m.in. przyczyn wycieku i liczby poszkodowanych użytkowników. Sklep zapewnia natomiast, że w związku z incydentem podjął odpowiednie działania informacyjne oraz ochronne mające wyeliminować możliwość powtórzenia się wycieku danych w przyszłości.

W celu zabezpieczenia się przed zagrożeniem związanym z nieautoryzowanym przejęciem danych sklep rekomenduje użytkownikom zmianę hasła do logowania na platformie, a także niestosowanie tego samego hasła w kilku różnych sklepach czy usługach internetowych.

Dołącz do dyskusji: Wyciek danych klientów Neo24.pl, sklep apeluje do użytkowników o zmianę haseł

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maro
Apelują o zmianę hasła, a ta opcja w ogóle u nich działa !
0 0
odpowiedź