SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany tydzień TVP1, TVP2, TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i MŚ w skokach narciarskich. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 22 do 28 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,77 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,52 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął kolejny odcinek „Sanatorium miłości”. Program nadany w Jedynce w niedzielny wieczór obejrzało 3,46 mln widzów (21,82 proc. udziału).

Podium uzupełnia konkurs MŚ w skokach narciarskich, który odbył się w sobotę w Oberstdorfie na skoczni HS 106 (mistrzem świata został Polak Piotr Żyła). Relację w TVP1 oglądało średnio 3,45 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,90 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,09 mln widzów) i TVP Sport (790 tys.). Łącznie konkurs miał 5,33 mln osób.

„Teleexpress” liderem dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był pokazany pomiędzy pierwszą a drugą serią powyższego konkursu skoków kilkuminutowy „Teleexpress” Jedynki, który na antenie stacji obejrzało 3,39 mln widzów (28,27 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,08 mln widzów (emisja 22 lutego; 5. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,78 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wiadomości” TVP1 z 2,59 mln oglądających (emisja 27 lutego; 10. lokata).

„Fakty” przed „M jak miłość” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był dziennik „Fakty”, który w TVN miał 1,26 mln osób, co dało stacji 27,18 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął serial „M jak miłość” (1,23 mln widzów w TVP2; 25,12 proc. udziału), a podium uzupełniają „Wydarzenia” (1,16 mln w TVP1; 20,64 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+, TVP1 wyprzedziła Polsat

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,54 pkt. proc. do 10,10 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,75 proc. (wzrost o 0,62 pkt. proc.).

Na ostatnią lokatę podium spadł Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,38 proc. (w dół o 0,08 pkt. proc.).

Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,25 proc. (w dół o 0,31 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,55 proc. do 34,48 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,03 pkt. proc. do 5,01 proc. Siódmą lokatę zajęło TVP Info (stacja miała 3,60 proc. udziału; + 0,09 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,84 proc.; do góry o 0,10 pkt. proc.).

Polsat wyprzedził TVN w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat, który wyprzedził TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,54 pkt. proc. do 9,70 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,22 proc. (w dół o 0,25 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,76 pkt. proc. do 6,52 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,97 pkt. proc. do 5,96 proc.).

Polsat liderem w 16-59

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,57 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP1, TVP2, TVN7 i Eurosport 1. „M jak miłość” hitem

28 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz 1
Kopiuj i wklej.
0 0
odpowiedź
User
PioB1985
Pierwszy tydzień wiosennej ramówki tvn-u. Wprowadzenie nowości i spadek oglądalności w każdej grupie wiekowej.
0 0
odpowiedź
User
Kamil
Pierwszy tydzień wiosennej ramówki tvn-u. Wprowadzenie nowości i spadek oglądalności w każdej grupie wiekowej.

Zwolnienia masowe w TVN i ta sama tendencyjna ramówka ściaga stacje na samo dno ...czekam aż będą mieć już niecałe 6% , byli już w lutym blisko bo mieli 6,25% ! Kiedyś był blisko pierwszego ,miałbyć liderem i wyznaczać trendy - dziś a raczej od wielu lat - upadek,zmierzający ku końcowi . Akurat nie płacze , bo obiektywnie patrząc od wielu lat , TVP ma oferte dla każdego widza ,jest bardzo róznorodna od sportu,rozrywki , seriali po kulture i sztukę.
0 0
odpowiedź