Wzrost wydatków reklamowych na gazety online
W ubiegłym roku wydatki na reklamę w internetowych serwisach amerykańskich gazet codziennych wzrosły o 18,8 procenta, do 3,2 miliarda dolarów.
Kwota ta stanowiła 7,5 procenta całkowitych wydatków na reklamę w amerykańskiej prasie codziennej, wobec 5,7 procenta w roku 2006 - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na dane organizacji Newspaper Association of America (NAA).
Biorąc pod uwagę wydatki na reklamę tylko w tradycyjnych, drukowanych wersjach dzienników, zanotowały one spadek o 9,4 procenta, a w przypadku połączonych wersji zmniejszyły się o 7,9 procenta.
W samym IV kwartale zeszłego roku, wydatki na reklamę w internetowych serwisach gazet wyniosły 847 milionów dolarów, notując wzrost o 13,6 procenta wobec tego samego okresu rok wcześniej. Jednocześnie był to trzynasty z rzędu kwartał, w którym wydatki rosły tutaj na dwucyfrowym poziomie.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków reklamowych na gazety online