XM i Sirius dają sobie więcej czasu
XM Satellite Radio i Sirius Satellite Radio przedłużyły o 2 miesiące ostateczny termin, pozwalający na bezkarne wycofanie się z porozumienia w sprawie fuzji obu nadawców.
Zgodnie z pierwotnym porozumieniem ogłoszonym w lutym 2007 roku, w przypadku nie otrzymania zgody na fuzję od rynkowych regulatorów, każda z firm mogła wycofać się z niej bez żadnych kar finansowych po 1 marca bieżącego roku - informuje serwis Adweek. Teraz termin ten przesunięto na 1 maja.
Tymczasem regulatorzy - Federalna Komisja ds. Komunikacji (Federal Communications Commission - FCC) i Departament Sprawiedliwości - jeszcze nie podjęli decyzji w tej sprawie. Nadawcy wyrażają tutaj swój optymizm, ale ich połączeniu twardo sprzeciwia się branża tradycyjnego radia, której zdaniem byłoby ono antykonkurencyjne.
W ramach proponowanej fuzji, Sirius przejąłby XM za 4,6 miliarda dolarów. Na koniec ubiegłego roku z usług XM korzystało nieco ponad 9 milionów, a Siriusa 8,3 miliona subskrybentów.
km - źródło: Adweek
http://www.adweek.com/aw/content_display/news/agency/e3ia17936baf4363f19dd60ca9e9fd43a8a
Dołącz do dyskusji: XM i Sirius dają sobie więcej czasu