Z McCann Erickson do Heureki
W styczniu 2008 do agencji reklamowej Heureka dołączył Dariusz Andrian jako partner i dyrektor generalny.
Jego zadaniem będzie stworzenia silnej lokalnej agencji full serwisowej oferującej zintegrowane działania komunikacyjne z szerokim portfolio innowacyjnych usług online'owych.
Dariusz Andrian z branżą reklamową związany jest od 10 lat.
Przez 4,5 roku pracował w McCann Erickson, gdzie jako account
director współzarządzał ostatnio działem obsługi klienta i
odpowiadał za budżety General Motors (Opel, Saab), Microsoft,
Intel, Nescafe i PLL LOT. Zdobył także doświadczenie w prowadzeniu
marek w regionie CEE, kierując zespołem obsługującym Siemens Mobile
i Boots Healthcare/Reckitt Benckiser.
Do McCann Erickson trafił z DDB, gdzie pracował m.in. dla TP i
McDonald's Polska. Zrealizowane przez jego zespół kampanie
regularnie zdobywały w ostatnich latach nagrody i nominacje EFFIE a
także laury na festiwalach reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Z McCann Erickson do Heureki