„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem miesięczników dziecięcych. „Monster High” o 50 proc. w dół
W lipcu 2014 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 56 205 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była niższa o 11,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 53 384 egz., po spadku o 15,32 proc.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 297 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 30,38 proc. do 48 096 egz. - pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który zajął miejsce czwarte.
Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji trzeciej na dwunastą - ostatnią. Jego wynik sprzedażowy w lipcu br. zmniejszył się bowiem o 50,45 proc. do 27 836 egz.
ZKDP |
lipiec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
56 205 |
56 205 |
78 000 |
63 841 |
63 841 |
Scooby - Doo! |
74 962 |
53 864 |
53 384 |
79 677 |
63 044 |
63 044 |
Lego. Legends of Chima |
59 789 |
48 765 |
48 297 |
- |
- |
- |
Mój Kucyk Pony |
55 000 |
48 096 |
48 096 |
50 000 |
36 890 |
36 890 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
60 000 |
39 979 |
39 979 |
- |
- |
- |
Księżniczka |
55 000 |
39 251 |
39 251 |
54 000 |
36 367 |
36 367 |
Świnka Peppa Magazyn |
45 081 |
35 585 |
35 117 |
44 988 |
28 752 |
28 752 |
Auta |
45 000 |
35 058 |
35 058 |
50 000 |
30 487 |
30 487 |
Magazyn Mia and Me |
44 971 |
31 151 |
31 151 |
- |
- |
- |
Kubuś i Przyjaciele |
47 782 |
28 870 |
28 867 |
52 000 |
35 696 |
35 696 |
Winx Club |
49 949 |
28 096 |
28 096 |
49 962 |
28 716 |
28 716 |
Monster High |
57 000 |
27 836 |
27 836 |
68 150 |
56 183 |
56 183 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 47,49 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta” (Egmont Polska). Z kolei również i tutaj najwięcej stracił „Monster High” - było to 20,92 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
czerwiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
70 000 |
56 205 |
56 205 |
70 000 |
55 627 |
55 627 |
Scooby - Doo! |
74 962 |
53 864 |
53 384 |
74 980 |
53 947 |
53 479 |
Lego. Legends of Chima |
59 789 |
48 765 |
48 297 |
59 533 |
49 718 |
49 118 |
Mój Kucyk Pony |
55 000 |
48 096 |
48 096 |
55 000 |
35 076 |
35 076 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
60 000 |
39 979 |
39 979 |
55 000 |
40 068 |
40 068 |
Księżniczka |
55 000 |
39 251 |
39 251 |
55 000 |
41 316 |
41 316 |
Świnka Peppa Magazyn |
45 081 |
35 585 |
35 117 |
44 968 |
29 643 |
29 043 |
Auta |
45 000 |
35 058 |
35 058 |
45 000 |
23 770 |
23 770 |
Magazyn Mia and Me |
44 971 |
31 151 |
31 151 |
- |
- |
- |
Kubuś i Przyjaciele |
47 782 |
28 870 |
28 867 |
43 000 |
28 741 |
28 741 |
Winx Club |
49 949 |
28 096 |
28 096 |
49 992 |
22 553 |
22 553 |
Monster High |
57 000 |
27 836 |
27 836 |
60 000 |
35 199 |
35 199 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem miesięczników dziecięcych. „Monster High” o 50 proc. w dół