SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabu nową zabawą Żabki z klientami

Sieć Żabka Polska ogłosiła poszukiwana tajemniczego Żabu. Kim jest i jakie usług sieci promuje? Tego na razie detalista nie zdradza.

Z opisu zamieszonego  na profilu Żabki na Instagramie wynika, że Żabu jest ledwie 4-centymetrowym stworkiem, żywiącym się jabłkami. Nie wiadomo jak dokładnie wygląda, na zdjęciu jest widoczny jedynie z tyłu i z tego profilu przypomina żabę na dwóch nogach. O Żabu wiadomo też, że "lubi pograć w gry i często brać prysznic".

Zobacz: Żabka już bez InPostu rozwija usługi paczkowe, szuka szansy w automatyzacji

Żabka szuka Żabu

Żabka cały czas poszukuje Żabu i zaprasza fanów do wspólnych poszukiwań.

Żabu ostatni raz był "widziany" w aplikacji mobilnej Żaapka. Tak więc marka może planować kolejne działania promocyjne Żabu właśnie tam bądź w sklepach autonomicznych, jeszcze do niedawna posiadających szyld o tej samej nazwie. Obecnie jednak wszystkie bezobsługowe placówki przemianowano na Żabka Nano.

Zobacz: Czarny hot dog w Żabce na Black Friday. W jednym sklepie przygotuje go robot

Na tym etapie zabawy nie wiadomo, jakie nagrody przewidziano dla znalazców Żabu i czy ta fikcyjna postać będzie pojawiać się w kolejnych odsłonach aktywacji promocyjnych marki. Nie wiemy też, co konkretnie ma reklamować.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, partnerami technologicznymi projektu są: Future Mind, Sunrise, Netguru. Za obsługę w social mediach odpowiada agencja Cukier.

Żabka w październiku tego roku ruszyła z największą w swojej historii kampanią reklamową, promującą nową strategię komunikacji i claim "Uwolnij swój czas". W nowej strategii komunikacji stawia na podkreślenie, że marka "zdejmuje z głowy" klientów problemy dnia codziennego na czele z brakiem wolnego czasu.

W całej Polsce funkcjonuje już 8784 sklepów sieci Żabka, prowadzonych przez 7424 franczyzobiorców Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Żabka numer 9000, a za rok, na 25-lecie sieci, sklep numer 10 000. Grupa chce otwierać roczne około tysiąca nowych placówek rocznie.

Dołącz do dyskusji: Żabu nową zabawą Żabki z klientami

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nd
Poszukam w Biedronce. Nie stać mnie na Żabkę.
0 0
odpowiedź
User
Helmut Klopp
Nudzi im się to wymyślają jakieś dyrdymały.
0 0
odpowiedź
User
miś społeczny
Drożyzna i namolna, sztucznie uprzejma obsługa.
0 0
odpowiedź