SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)

Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando kontynuuje globalną kampanię „To  wszystko  zostaje  tu  z  nami  na  dobre”. Prowadzona w jej ramach aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z,  którzy poprzez  świadome  działanie  i  swoją  codzienną  aktywność  reprezentują  wartości  takie  jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.

Startująca właśnie kampania przybliża szerszej publiczności pięć wyjątkowych osobowości pochodzących z Pokolenia Z i ich historie.

Marka zwraca uwagę na to, że działania młodych aktywistów, tworzących treści głównie w internecie,  niejednokrotnie  zostają bagatelizowane, a ich głos -niesłyszany. Zalando postanowiło dodać ich przekazom wyjątkową siłę i pomóc  dotrzeć do odbiorców uwieczniając bohaterów kampanii na wyjątkowych portretach, namalowanych przez artystkę Justynę Grodecką, reprezentantkę pokolenia Z.

Obrazy zostały wykorzystane w kampanii outdoorowej oraz do pięciu murali, które powstały w trzech  miastach  w  Polsce:  Warszawie,  Gdyni  i  Krakowie.  Towarzyszące  kampanii  wideo, wyreżyserowane przez Mikołaja Sadowskiego jest opowieścią o  tych pięciu wyjątkowych osobach. Każda z nich reprezentuje inną wartość, zajmując stanowisko w ważnej sprawie i przekazując światu swój punkt widzenia.

Kacper Kruz jest przedstawicielem ruchu body-positivity, ciałopozytywności. To internetowy twórca i model, który każdego dnia inspiruje osoby plus-size do spełniania swoich marzeń. Swoimi działaniami udowadnia,  że  moda  nie  ma  rozmiaru,  a  miłość  do  swojego  ciała  jest  wartością  nadrzędną.

Ewelina  Antonowicz reprezentuje  zrównoważony  rozwój.  W  wieku  22  lat  została  koordynatorką polskiego oddziału Fashion Revolution -największej, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się problemami świata mody.

Ogi Ugonoh jest ambasadorką różnorodności. Wierzy, że edukacja jest kluczem do sukcesu i walki z rasizmem.  W  związku  z  tym  aktywnie  promuje  różnorodność  i  wspiera  inicjatywy  takie  jak #dontcallmemurzyn i #czarnejestpolskie.

Reprezentantem inkluzywności został Bartosz Kloch, który urodził się bez nóg. Jak sam mówi, przez większość życia wstydził się swojej niepełnosprawności i unikał wzroku innych ludzi, aż do momentu, w którym postanowił kreować swój wizerunek na własnych zasadach i pomalował nogi na czerwono, aby jeszcze bardziej przyciągały wzrok. Dziś Bartek dzieli się swoim życiem na Tik Toku, gdzie jego misją jest dawanie odwagi osobom z niepełnosprawnościami.

Głosem  społeczności  LGBTQIA+  stał  się Kacper  Potępski,  transpłciowy  aktywista  działający  w mediach społecznościowych oraz lokalnie. Wziął  udział w organizacji zbiórki  na  bindery  dla  osób transpłciowych oraz był jedną z twarzy akcji Kampanii Przeciw Homofobii #JestemPrzeciwkoTransfobii.

- Nasza  nowa  kampania  jest  celebracją  wartości,  które  stanowią  fundament  marki  Zalando,  a szczególnie różnorodności i inkluzywności -  mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando. - Historie prawdziwych ludzi i wartości, które wyznają to dla nas ogromna inspiracja. Pozwala  nam to pielęgnować więź z naszymi polskimi klientami z pokolenia Z i lepiej ich zrozumieć - dodaje.

Kampania „Obraz Pokolenia Z” powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie  publikowana  w  mediach  społecznościowych  Zalando,  na  profilach  bohaterów  kampanii, kanałach OOH i online, a także wspierana przez działania PR.

Dołącz do dyskusji: Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl