Zawód żołnierz - pierwsza w historii kampania promująca zawodową służbę wojskową
W sierpniu rusza kampania społeczna pod hasłem "Zawód żołnierz" przygotowana przez agencję reklamową Vena Art na zlecenie Ministerstwa Obrony Narodowej.
W jej ramach powstał 30-sekundowy spot oraz 20-minutowy film zachęcający młodych ludzi do podjęcia pracy w polskiej armii. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 17-25 lat. Produkcje te wesprą prowadzone od kilku miesięcy działania ATL i BTL.
Spot emitowany będzie w TVP, która jest strategicznym partnerem kampanii realizowanej przez Ministerstwo Obrony Narodowej.
Film promocyjny po emisji w TVP będzie dostępny w internecie oraz na płytach DVD. Uzupełni on bezpośrednie działania promocyjne realizowane przez jednostki wojskowe na terenie kraju.
Departament Wychowania i Promocji Obronności MON zamówił także wersje obcojęzyczne do wykorzystania w trakcie międzynarodowych eventów związanych z obronnością.
Zdjęcia realizowano m.in. w 31. Bazie Lotniczej w Krzesinach, 17 Brygadzie Zmechanizowanej w Międzyrzeczu, 3 Brygadzie Zmechanizowanej w Lublinie, 3. Flotylli Okrętów w Gdyni oraz 2 Pułku Rozpoznawczym w Hrubieszowie.
Na kilka miesięcy przed przystąpieniem do przetargu Vena Art powołała w swoich strukturach wyspecjalizowany team utworzony z myślą o ofercie dla polskiej armii i przemysłu obronnego. Za obsługę projektu odpowiedzialny jest Norbert Rudaś- Key Account Manager Vena Art.
Dołącz do dyskusji: Zawód żołnierz - pierwsza w historii kampania promująca zawodową służbę wojskową