SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany marketingowe w DPD

Holding GeoPost, należący do La Poste, właściciel DPD Polska, przeprowadza zmiany organizacyjne w swoich strukturach.

Olga Kozierowska-Skwarło została odpowiedzialna za prowadzenie projektów z zakresu komunikacji i marketingu w regionie południowej i środkowo-wschodniej Europy w strukturze GeoPost (holding należący do La Poste, właściciel DPD Polska).

Region ten obejmuje m.in. Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry, Grecję, Rumunię, Słowenię, Bułgarię i Polskę.

Olga Kozierowska-Skwarło w dalszym ciągu pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji w DPD Polska.

Olga Kozierowska-Skwarło urodziła się w 1976 roku w Warszawie. Studiowała marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz na Uniwersytecie w Plymouth i Wyższej Szkole Biznesu w Amsterdamie, otrzymując w 2000 roku tytuł MAIB (Master of Art In International Business). Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w marketingu B2B, komunikacji oraz zarządzaniu zmianą.

Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w DPD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl