Zmiany marketingowe w DPD
Holding GeoPost, należący do La Poste, właściciel DPD Polska, przeprowadza zmiany organizacyjne w swoich strukturach.
Olga Kozierowska-Skwarło została odpowiedzialna za prowadzenie projektów z zakresu komunikacji i marketingu w regionie południowej i środkowo-wschodniej Europy w strukturze GeoPost (holding należący do La Poste, właściciel DPD Polska).
Region ten obejmuje m.in. Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry, Grecję, Rumunię, Słowenię, Bułgarię i Polskę.
Olga Kozierowska-Skwarło w dalszym ciągu pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu i Komunikacji w DPD Polska.
Olga Kozierowska-Skwarło urodziła się w 1976 roku w Warszawie. Studiowała marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim oraz na Uniwersytecie w Plymouth i Wyższej Szkole Biznesu w Amsterdamie, otrzymując w 2000 roku tytuł MAIB (Master of Art In International Business). Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w marketingu B2B, komunikacji oraz zarządzaniu zmianą.
Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w DPD