SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam

Codzienny magazyn “Między kuchnią a salonem” oglądało na antenie TVN od października ub.r. do marca br. średnio 660 tys. widzów, mniej niż w tym czasie gromadzili główni konkurenci stacji. Z reklam przyniósł on TVN 19 mln zł.

Kierowany do kobiet talk-show nadawany był w dni powszednie o godz. 14.55. Osiągnął on 9,76 proc. udziału w grupie 4+ i 11,33 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

TVN w czasie nadawania programu zajmował dopiero czwarte miejsce. Liderem w tym paśmie była TVP 1 z udziałem na poziomie 20,85 proc., lepiej od TVN wypadały też TVP 2 (13,38 proc.) i Polsat (10,37 proc.). Podobnie było w grupie komercyjnej 16-49.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 1 413 546 20,85% 13,36%
TVP 2 907 474 13,38% 14,78%
Polsat 702 981 10,37% 13,55%
TVN – Mkas 658 132 9,76% 11,33%


Najpopularniejsze wydanie “Między kuchnią a salonem” z 28 grudnia ub.r. miało 945 tys. widzów. Ogółem trzy wydania zgromadziły powyżej 900 tys. oglądających, a 13 odcinków przekroczyło granicę 800 tys. widzów.

  Wszyscy 4+
Lp. Data AMR SHR %
1 28-12-2010 944 763 11,11%
2 31-12-2010 905 701 9,38%
3 27-01-2011 902 687 12,30%
4 29-11-2010 869 452 12,03%
5 26-01-2011 839 585 10,75%
6 22-11-2010 833 813 12,25%
7 04-02-2011 830 543 11,05%
8 01-02-2011 829 230 11,11%
9 04-01-2011 827 628 10,88%
10 27-12-2010 818 202 8,98%
11 30-12-2010 815 735 10,32%
12 17-11-2010 809 459 11,62%
13 18-02-2011 804 115 11,37%
14 03-12-2010 797 812 10,99%
15 10-01-2011 792 932 11,97%


Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły w sumie 19,02 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z powodu słabych wyników oglądalności magazynu, stacja TVN zawiesiła jego emisję. Talk-show ma powrócić na antenę jesienią br (więcej na ten temat).

“Między kuchnią a salonem” było programem, w którym znaleźć można było rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesowi i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany był z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadziły na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska, w kuchni gotował Andrzej Polan, a jego producentem był Remigiusz Maścianica.

Dołącz do dyskusji: Znika “Między kuchnią a salonem”. 19 mln zł z reklam

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ula
wielka,wielka szkoda.....liczę na powrót
0 0
odpowiedź
User
Andrzej
Spora klęska. Na palcach można wyliczyć programy które ściągnięto w trakcie sezonu.
0 0
odpowiedź
User
Ewa
Wielka szkoda ,bardzo dobry program i pożyteczny .
0 0
odpowiedź