„Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie
W I półroczu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I półroczu 2015 roku względem I półrocza 2014 roku zmalała o 5,44 proc. i wyniosła 556 606 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,99 proc. do 309 912 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 222 641 egz., po spadku o 3,26 proc.
Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 3,71 proc. do 182 307 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I półroczu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 152 978 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
738 919 |
556 606 |
556 606 |
762 678 |
588 611 |
588 611 |
Twoje Imperium |
422 299 |
309 912 |
309 912 |
432 070 |
322 801 |
322 801 |
Rewia |
325 473 |
222 641 |
222 641 |
330 860 |
230 153 |
230 153 |
Świat & Ludzie |
295 815 |
190 714 |
190 714 |
298 859 |
197 420 |
197 420 |
Na Żywo |
284 111 |
182 307 |
182 307 |
275 181 |
175 785 |
175 785 |
Dobry Tydzień |
261 313 |
152 978 |
152 978 |
- |
- |
- |
W czerwcu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 538 927 egz., po spadku w porównaniu do czerwca 2014 roku o 5,16 proc.
Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (296 986 egz.; w dół o 6,55 proc.), a trzecie - do „Rewii” (210 234 egz.; - 6,48 proc.).
W tym ujęciu wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najbardziej zmalał wynik tygodnika „Na Żywo” - było to 8,17 proc.
Wirtualnemedia.pl |
czerwiec |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
721 111 |
538 927 |
538 927 |
737 257 |
568 240 |
568 240 |
Twoje Imperium |
417 142 |
296 986 |
296 986 |
425 127 |
317 799 |
317 799 |
Rewia |
311 929 |
210 234 |
210 234 |
325 202 |
224 807 |
224 807 |
Świat & Ludzie |
292 676 |
184 725 |
184 725 |
297 648 |
191 915 |
191 915 |
Na Żywo |
273 394 |
161 841 |
161 841 |
273 436 |
176 242 |
176 242 |
Dobry Tydzień |
259 138 |
158 995 |
158 995 |
- |
- |
- |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” najwięcej straciło w I półroczu 2015. Tylko „Na Żywo” na plusie