„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow
W maju 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem umocniło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie umocniło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2013 roku względem maja 2012 roku wzrosła o 2,10 proc. i wyniosła 577 852 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,06 proc. do 293 882 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 5,13 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 221 917 egz.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Życie na Gorąco |
577 852 |
565 992 |
Twoje Imperium |
293 882 |
306 320 |
Rewia |
221 917 |
233 909 |
Świat & Ludzie |
188 269 |
190 660 |
Na Żywo |
161 636 |
167 604 |
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 11,61 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
maj |
kwiecień |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Życie na Gorąco |
577 852 |
602 492 |
Twoje Imperium |
293 882 |
298 309 |
Rewia |
221 917 |
234 389 |
Świat & Ludzie |
188 269 |
208 916 |
Na Żywo |
161 636 |
182 875 |
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow