„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół
W sierpniu 2015 roku prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Na pozycji lidera umocniło się „Życie na Gorąco”, które odnotowało jedyny wzrost sprzedaży.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu 2015 roku względem sierpnia 2014 roku wzrosła o 0,24 proc. i wyniosła 601 275 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,86 proc. do 328 663 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 223 776 egz., po spadku o 7,19 proc. - największym w zestawieniu.
Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W sierpniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 182 024 egz.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
774 856 |
601 275 |
601 275 |
781 108 |
599 858 |
599 858 |
Twoje Imperium |
449 919 |
328 663 |
328 663 |
454 941 |
334 878 |
334 878 |
Rewia |
339 919 |
223 776 |
223 776 |
352 180 |
241 100 |
241 100 |
Świat & Ludzie |
307 159 |
190 843 |
190 843 |
304 344 |
194 543 |
194 543 |
Na Żywo |
288 899 |
185 220 |
185 220 |
303 171 |
187 635 |
187 635 |
Dobry Tydzień |
279 530 |
182 024 |
182 024 |
- |
- |
- |
W porównaniu do lipca br. prawie wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Dobry Tydzień” - było to 9,18 proc.
Jedyny spadek, wynoszący 1,59 proc., odnotowało zaś „Na Żywo”.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
774 856 |
601 275 |
601 275 |
774 840 |
600 718 |
600 718 |
Twoje Imperium |
449 919 |
328 663 |
328 663 |
449 771 |
322 559 |
322 559 |
Rewia |
339 919 |
223 776 |
223 776 |
332 952 |
222 869 |
222 869 |
Świat & Ludzie |
307 159 |
190 843 |
190 843 |
304 705 |
190 751 |
190 751 |
Na Żywo |
288 899 |
185 220 |
185 220 |
291 315 |
188 211 |
188 211 |
Dobry Tydzień |
279 530 |
182 024 |
182 024 |
271 411 |
166 718 |
166 718 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół