SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół

W sierpniu 2015 roku prawie wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Rewia”. Na pozycji lidera umocniło się „Życie na Gorąco”, które odnotowało jedyny wzrost sprzedaży.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) jest „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu 2015 roku względem sierpnia 2014 roku wzrosła o 0,24 proc. i wyniosła 601 275 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,86 proc. do 328 663 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 223 776 egz., po spadku o 7,19 proc. - największym w zestawieniu.

Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W sierpniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 182 024 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

774 856

601 275

601 275

781 108

599 858

599 858

Twoje Imperium

449 919

328 663

328 663

454 941

334 878

334 878

Rewia

339 919

223 776

223 776

352 180

241 100

241 100

Świat & Ludzie

307 159

190 843

190 843

304 344

194 543

194 543

Na Żywo

288 899

185 220

185 220

303 171

187 635

187 635

Dobry Tydzień

279 530

182 024

182 024

-

-

-

W porównaniu do lipca br. prawie wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tygodnik „Dobry Tydzień” - było to 9,18 proc.

Jedyny spadek, wynoszący 1,59 proc., odnotowało zaś „Na Żywo”.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Życie na Gorąco

774 856

601 275

601 275

774 840

600 718

600 718

Twoje Imperium

449 919

328 663

328 663

449 771

322 559

322 559

Rewia

339 919

223 776

223 776

332 952

222 869

222 869

Świat & Ludzie

307 159

190 843

190 843

304 705

190 751

190 751

Na Żywo

288 899

185 220

185 220

291 315

188 211

188 211

Dobry Tydzień

279 530

182 024

182 024

271 411

166 718

166 718

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow. „Rewia” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl