Zygmunt Solorz-Żak i Jan Kulczyk reklamują Puls Biznesu
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa "Pulsu Biznesu". W akcji, prowadzonej na łamach tej gazety, biorą udział m.in. Jan Kulczyk, Janusz Palikot i Zygmunt Solorz-Żak.
W prowadzonej od 7 września wizerunkowej kampanii reklamowej "Pulsu Biznesu" znane osoby ze świata polityki i biznesu uzasadniają, dlaczego sięgają codziennie po tę gazetę. W akcji jest wykorzystywany wizerunek m.in. Michała Sołowowa, Zbigniewa Jakubasa, Zygmunta Solorza-Żaka, Jana Kulczyka, Ludwika Sobolewskiego, Adama Szejnfelda, Janusza Palikota, Andrzeja Malinowskiego, Henryki Bochniarz i Marka Goliszewskiego. Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku "Pulsu Biznesu" jako nowoczesnego i dynamicznego dziennika, który jest cennym źródłem wiedzy o rynku i narzędziem pracy menedżera.
Akcja na łamach "Pulsu Biznesu" jest planowana przynajmniej do końca bieżącego roku, a jej intensywna część, podczas której każdego dnia będą prezentowane wypowiedzi kolejnych osób, potrwa cztery tygodnie.
Dołącz do dyskusji: Zygmunt Solorz-Żak i Jan Kulczyk reklamują Puls Biznesu