Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Agencja about ad zmienia wizerunek Kupca Poznańskiego

Agencja reklamowa about ad wygrała przetarg na stworzenie nowego wizerunku Centrum Handlowo - Biurowego Kupiec Poznański i jego obsługę marketingowo-reklamową w roku 2012. Nowa kampania rusza już 8 marca.

Kupiec Poznańskito kameralne centrum handlowo-biurowe usytuowane w samym sercu Poznania. Funkcjonuje od września 2001 roku. Obiekt zlokalizowany jest w ścisłym centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku. Wśród najemców galerii handlowej Kupiec Poznański znaleźć można zarówno wiele znanych, sieciowych sklepów (m.in. C&A, Molton, Gerry Weber, Caterina, Triumph, Bartek, Venezia, Promoda, Apart), jak i butiki oferujące unikatowe marki. Ponadto, w Kupcu Poznańskim klienci mają do swej dyspozycji różne punkty gastronomiczne i usługowe, m.in. kawiarnie, salon urody oraz Centrum Medyczne Enel-Med.

Obrana strategia marketingowa zakłada zbudowanie wizerunku Kupca Poznańskiego jako najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu. Ambicją twórców tej koncepcji jest stworzenie miejsca przyjaznego kobietom, odpowiadającego ich potrzebom i zapewniającego im maksymalny komfort. W tym celu, realizatorzy projektu planują nawiązanie współpracy ze stylistami, projektantami i fotografami. Już począwszy od marca br. Kupiec Poznański będzie zapraszał swe klientki na ciekawe wydarzenia, m.in. spotkania z projektantami mody i warsztaty.

Nowe hasło promujące Kupiec Poznański to "Kobieta w Centrum" . Slogan wyraża w pełni nowy wizerunek tego miejsca. Odwołuje się do takich konotacji, jak "kobieta w centrum miasta", "kobieta w centrum handlowym", "kobieta w centrum uwagi".

Ze strony Centrum Handlowo – Biurowego Kupiec Poznański projekt koordynują Iwona Hakało (Prezes Zarządu Kupiec Poznański Marketing Sp. z o.o.) i Katarzyna Pełeszuk (Specjalista ds. marketingu). Natomiast za strategię marketingową i realizację kampanii ze strony agencji reklamowej about ad odpowiadają: Karmena Roztocka (Strategic Director), Wojciech Malec (Creative Director), Monika Nemtsev (Account Manager) i Maciej Świtała (Account Executive).

Więcej informacji o agencji reklamowej about ad na stronie: www.aboutad.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS