Kino Polska TV zdecydowało, że nie będzie wnioskować o przedłużenie koncesji naziemnej dla stacji Zoom TV. Jest ona dostępna na MUX-8 od jesieni 2016 roku.
Telewizja Polska zlikwidowała biuro dystrybucji oraz, zgodnie z zapowiedziami, połączyła organizacyjnie TVP World i Biełsat w ośrodek mediów dla zagranicy. Natomiast biuro zarządzania kapitałem ludzkim nadawcy od stycznia znów będzie oferować komercyjne szkolenia.
Daria Sulgostowska dołączyła do zespołu zajmującego się komunikacją z mediami najlepszej polskiej tenisistki Igi Świątek w roli PR managerki – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpi Paulę Wolecką.
Po prawie 20 latach pracy z „Gazetą Wyborczą” (Agora) żegna się Michał Jamroż, wicenaczelny redakcji w Trójmieście. - Przyszedł czas na nowe wyzwania - stwierdził.
T-Mobile Polska zaczęła oferować usługę internetu światłowodowego w oparciu o infrastrukturę Grupy Vectra. W zasięgu Grupy Vectra jest 6,7 mln gospodarstw domowych.
Organizacje zajmujące się dostępem do informacji opublikowały wspólnoty apel, w którym domagają się m.in. wzmocnienia niezależności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) oraz ochrony dziennikarzy przed inwigilacją.
Internetowe Radio 357 rozstaje się z kilkoma pracownikami. Zapewnia, że więcej cięć personalnych nie będzie. Prezesem rozgłośni niebawem przestanie być Paweł Sołtys, ale pozostanie w jej zespole.
W ostatnich tygodniach kolejni dziennikarze poinformowali o rozstaniu z TVP Sport. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl komentuje to szef stacji, Jakub Kwiatkowski.
Robert Kosobucki zasilił szeregi Grupy MWE Networks, obejmując stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W nowej firmie ma wzmocnić dział marketingu, odpowiadając za świadomość marek, budżety, strategie, wyniki i rozwój.
Program publicystyczny „Tu jest Polska” na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) został wydłużony z godziny do dwóch. Stacja emituje go od prawie miesiąca.
TVP3 Warszawa nie będzie pokazywała ujęć aktywistów z grupy Ostatnie Pokolenie, którzy w ostatnich dniach zintensyfikowali blokady ulic w stolicy. – Być może moja decyzja jest radykalna i kontrowersyjna, ale promowanie agresywnej wobec społeczeństwa postawy "Ostatniego Pokolenia" w mediach sprawia, że ich działania się nasilają – oświadczył w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl p.o. dyrektora TVP3 Warszawa Jakub Sito.
Koniec promocyjnego dostępu do pakietu Premium platformy Max dla użytkowników usług Canal+. - Klienci otrzymają dostęp do odpowiednich planów Max zgodnie z informacjami wysyłanymi do nich w czerwcu tego roku. Świadczenie promocyjne zakończy się niebawem – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
Średnio 1,87 mln widzów śledziło w Jedynce 11. edycję programu „Rolnik szuka żony” – wynika z danych Nielsena. Program wciąż jest hitem TVP1, choć w porównaniu do ubiegłego sezonu ubyło mu widzów.
Kanał Zero drugi raz w swojej historii przekroczył pułap 700 tys. zł miesięcznych wpływów z reklam wyświetlanych przez YouTube’a. Z tych wpływów pokrywa mniej więcej połowę bieżących kosztów.
Na MUX_L1, MUX-L3 I MUX-L4 naziemnej telewizji cyfrowej zakończono emisję kanału muzycznego Szlagier TV. Na multipleksach lokalnych w zamian pojawiła się telezakupowa stacja TV Okazje. Grupa MWE Networks tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zmianę chęcią „efektywnego zarządzania slotami”.
15. edycję „The Voice of Poland” śledziło w Dwójce średnio 1,4 mln widzów – wynika z danych Nielsena. To słabszy wynik muzycznego show w porównaniu do poprzedniej serii emitowanej jesienią ubiegłego roku.
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo w październiku były marki z branży trade, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal. Wśród największych reklamodawców mediów były w tym okresie Temu, Lidl, Media Expert.
Serial „Profilerka” oglądało w TVP1 średnio 946 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek sezonu przyciągnął przed ekrany 1,03 mln odbiorców.
Wśród serwisów z informacjami regionalnym i lokalnymi zdecydowanym liderem zasięgowym jest sekcja Onetu o tej tematyce, która wyprzedza m.in. Nasze Miasto oraz analogiczne działy Wyborcza.pl i TVN24.pl. Natomiast na dłużej internautów przyciąga Trójmiasto.pl.
Podróżnik i publicysta Wojciech Cejrowski po półtorej dekady zawiesił współpracę z Radiem Wnet.
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!