Hotel & Tourism Trends to najważniejsze w Europie Środkowej wydarzenie w branży hotelarskiej. Skupia ono ponad 300 uczestników z 15 krajów i 74 moderatorów oraz panelistów. W trakcie dwóch dni odbywa się 19 sesji tematycznych poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z hotelarstwem i turystyką.
Tegoroczna edycja wydarzenia organizowanego przez magazyn Hotelarz oraz Horwath HTL zgromadziła 30 sponsorów. Wśród tego grona nie mogło zabraknąć Fabryki Dywanów Agnella. Udział Agnelli jako Złotego Sponsora w spotkaniu najważniejszych firm i osób w branży hotelarstwa i turystyki to podkreślenie potęgi firmy na rynku, której połowa produkcji, każdego roku trafia na eksport. Pozycję lidera potwierdzają zadowoleni kontrahenci handlowi z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Unii Europejskiej, Europy Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu, dla których Agnella realizuje rocznie ponad 200 umów, zapewniając najwyższej jakości serwis i terminowość, nawet w przypadku najbardziej skomplikowanych zamówień. Jak chociażby w przypadku zrealizowania zamówienia dla rodziny królewskiej z Arabii Saudyjskiej o rekordowym wolumenie – aż 80 tys. metrów kwadratowych wykładzin.
Najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce, o których dużo rozmawiano podczas dwudniowego Hotel & Tourism Trends 2014, wyraźnie wskazują, że branża ta będzie w Polsce stale się rozwijać, co potwierdzają słowa Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Katarzyny Sobierajskiej, która zwróciła uwagę na rosnącą dynamikę udziału turystyki PKB Polski.