Jak mówi Dariusz Biliński, Kierownik Działu Marketingu Animex Sp. z o.o. – Jest to pierwszy projekt, który realizujemy z agencją Albedo Marketing. Nie wykluczamy, że w przyszłym roku program lojalnościowy będzie kontynuowany. Decyzja zależy w głównej mierze od efektywności akcji. By uzyskać zamierzony efekt Albedo Marketing postanowiło oprzeć projekt na prostych działaniach. Wynikają one ze znajomości grupy docelowej, która preferują tradycyjne kanały komunikacji. Miejsce działań to sklepy detaliczne oferujące szeroką gamę produktów spożywczych.
W ramach akcji skupiono się na prostej i sprawdzonej mechanice. W pierwszym etapie działań, w każdym zbiorczym opakowaniu konserw Krakus umieszczono katalog lub ulotkę promocyjną. Nagrody, które będą wręczane przez PH Krakus odpowiadają charakterystyce akcji, są to akcesoria i narzędzia kuchenne. Otrzymają je uczestnicy, którzy zbiorą odpowiednią ilość ulotek lub katalogów, wytną z nich kody kreskowe i prześlą na wyznaczony adres.
W kreacji wykorzystano narzędzia POS: ulotki, katalog nagród oraz plakat.
ALBEDO Marketing Sp. z o.o.
Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. działa od 2002 r. Specjalizuje się w opracowywaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych
i promocji sprzedaży, a także kompleksowej obsłudze BTL. Prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży, m.in.: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy poszczególnych branż, m. in.: Nestle, AkzoNobel, Whirlpool, Rockwool, Henkel, Philips, BRE Bank, Aviko, Kamis.
www.albedomarketing.pl