Wezwanie Isaiah Mustafy do walki z złowRÓŻbną siłą Fabio, uwiecznione zostało na taśmie cyfrowej i jest dostępne pod poniższym linkiem internetowym: www.youtube.com/watch?v=SwmXY6yTufg
Kampania pod hasłem „Poczuj w sobie dzikość” promuje nową linię produktów Old Spice Wild Collection,
Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnym fanpage marki Old Spice na Facebooku: http://www.facebook.com/OldSpicePolska, oraz na kanale Youtube: www.youtube.com/OldSpicePolska
* * *
HISTORIA MARKI
Marka Old Spice, od lat kojarzona przede wszystkim z dobrze rozpoznawalną butelką wody po goleniu ozdobioną wizerunkiem łódki, powstała w 1938 roku w Stanach Zjednoczonych, z inicjatywy firmy Shulton. W pierwszych latach istnienia marki najczęściej kupowanym produktem było powszechne w tamtych czasach mydło. Woda po goleniu szybko stała się równie popularnym kosmetykiem od Old Spice. Z biegiem lat systematycznie poszerzano ofertę o kolejne produkty, co szło w parze z konsekwentną i stylową promocją produktów w prasie. Reklamy Old Spice kierowano do mężczyzn chcących dbać o wygląd i komfort skóry za pomocą produktów dopełniających ich poczucie męskości. Na plakatach i stronach gazet pojawiały się hasła nawiązujące do potrzeb prawdziwego mężczyzny tamtych lat, wzbogacone klasycznymi fotografiami. Z biegiem lat marka Old Spice poszerzyła swoją ofertę m.in. o dezodoranty i antyperspiranty o niezwykłej skuteczności działania oraz kolejne zapachy wód po goleniu. W roku 1990 brand trafił pod skrzydła firmy Procter & Gamble, która czerpiąc z silnego wizerunkowo dorobku marki, kontynuuje jej stabilny i konsekwentny rozwój.