ZEN.COM modyfikuje swój model biznesowy idąc w ślady największych konkurentów na rynku i udostępniając nieodpłatną możliwość korzystania z aplikacji. Z dniem 10 października ZEN wprowadza nowy plan taryfowy Free, który nie podlega żadnym opłatom miesięcznym. Jest on skierowany do klientów, którzy chcą korzystać z usług nowoczesnej platformy obsługującej e-płatności bez comiesięcznych opłat. Ponadto ZEN.COM zmienia plany taryfowe dla obecnych użytkowników aplikacji i powiązane z nimi koszty obsługi transakcji. W związku z modyfikacją planów, ZEN wprowadza też nową, wirtualną kartę Mastercard, która niesie ze sobą dodatkowe korzyści: od 0,5 do 1% zwrotu kosztów wszystkich zakupów opłaconych nią online.
Firma pozostaje przy transparentnym komunikowaniu zmian i kosztów korzystania z usług – najniższych w sektorze.
ZEN.COM w związku z dynamicznym rozwojem biznesu i wzrostem zapytań zauważa potrzebę dostosowania oferty do coraz bardziej zróżnicowanych potrzeb użytkowników na całym świecie, w tym w 32 krajach Europy, w których działa. Od tych, którzy wszystkie swoje operacje finansowe przeprowadzają wyłącznie przez ZEN i online, aż do tych, którzy chcieliby wykorzystywać możliwości aplikacji, ale spodziewają się raczej sporadycznego jej wykorzystywania.
Na zmiany w planach taryfowych wpływ ma także sytuacja rynkowa: gwałtownie rosnąca inflacja oraz koszty biznesowe. ZEN dostosowuje ofertę tak, aby zachować najwyższy poziom obsługi zwiększającej się puli klientów oraz rozwijać usługi.
Naszym celem jest udoskonalanie oferty, rozwój biznesu oraz sprostanie wymogom coraz bardziej konkurencyjnego sektora. Chcemy, aby nasi klienci dostali najwyższej jakości usługę w najbardziej korzystnych cenach na rynku. Dlatego uważnie przeanalizowaliśmy ich potrzeby, częstość i intensywność korzystania z aplikacji ZEN.COM, po czym zaplanowaliśmy odpowiednie zmiany w planach taryfowych i cenach. Bierzemy też pod uwagę inflację i rosnące koszty biznesu, które są niestety czynnikami niezależnymi od nas. Jesteśmy przekonani, że dzięki najatrakcyjniejszej na rynku ofercie nie tylko zwiększymy zainteresowanie naszymi rozwiązaniami i pozyskamy nowych użytkowników, ale też będziemy w stanie kontynuować wzrost oraz pracować nad innowacjami - mówi Michał Bogusławski, Chief Commercial Officer w ZEN.COM
Kluczowe zmiany w taryfach obejmują wprowadzenie bezabonamentowego planu Free, obniżenie miesięcznej opłaty w planie Gold oraz podniesienie opłaty miesięcznej w planie Platinium. Prowizje w planach zostały dostosowane do częstości korzystania z poszczególnych usług platformy tak, aby zrównoważyć zmiany w abonamentach. W ramach bonusu dla klientów ZEN.COM wprowadził także moneyback od 0.5-1% z nową wirtualną kartą. Więcej o zmianach i nowych cennikach można dowiedzieć się na ZEN.COM.