Na Arena.pl wdrożony zostanie kompleksowy pakiet marketing automation: m.in. działania zachęcające użytkowników do odwiedzin witryny (e-mail marketing, powiadomienia web push), proponujące dopasowane do ich gustu produkty (silnik rekomendacji) i ratujące
porzucane transakcje. Po raz pierwszy na taką skalę wdrożona zostanie również wyszukiwarka wizualna oparta o analizę zdjęć.
- Współpraca z firmą SAMITO ma wymiar strategiczny, liczymy, że wdrożenie nowych funkcjonalności istotnie wpłynie na sprzedaż produktów oferowanych na platformie Arena.pl, co w konsekwencji przełoży się na zwiększenie skali naszego biznesu – komentuje Maria Bogajewska, prezes Arena.pl
Arena.pl konsekwentnie inwestuje w rozwój i rozbudowę platformy zakupowej. W ostatnich miesiącach spółka między innymi nawiązała współpracę z dostawcą usług finansowych brutto.pl oraz objęła akcje Ekipa Holding, spółki za którą stoi popularny youtuber Friz.
- Współpraca z Arena.pl to ważny krok w rozwoju spółki i poszerzaniu grona odbiorców naszego narzędzia. To pierwsza tego typu współpraca – cieszymy się, że rozwiązanie zwiększające szybkość i komfort zakupów online zostanie wdrożone i udostępnione klientom dynamicznie rozwijającej się platformy sprzedażowej – komentuje Rafał Gawłowski, prezes Samito.
Trwa publiczna emisja akcji SAMITO. 27 maja wystartowały zapisy w kampanii crowdinvestingu prezentowanej na platformie CrowdConnect.pl. W ramach oferty SAMITO zamierza pozyskać do 3,38 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi SAMITO.
Więcej informacji dotyczących spółki i Oferty publicznej akcji, w tym Dokument Informacyjny dostępny jest na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC: https://crowdconnect.pl/samito
SAMITO planuje wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect na przełomie 2021 i 2022 r.