11. i 12. kwietnia 2013 roku odbyły się już po raz 11–ty targi materiałów budowlanych w Kielcach zorganizowane przez Grupę PSB. W tej edycji targów wzięła udział rekordowa liczba wystawców -niemal 300 producentów wyrobów dla budownictwa i ponad 400 przedstawicieli składów budowlanych i sklepów PSB-Mrówka oraz PSB-Profi. Wśród wystawców nie zabrakło firmy Baumit, która już po raz 8 uczestniczyła w targach organizowanych przez Grupę PSB. Zwieńczeniem targów była przyznana firmie Baumit pamiątkowa statuetka Jubileuszowej Nagrody Grupy PSB. Targi Grupy PSB mają zamknięty charakter i są organizowane tylko dla kupców i dostawców Grupy PSB. To jedyne branżowe spotkanie w Polsce, podczas którego dostawcy grupy PSB prezentują towary na swoich stoiskach, a kupcy, czyli akcjonariusze i właściciele składów budowlanych z całej Polski, finalizują dostawy towarów. Udziałowcy i partnerzy PSB zgodnie twierdzą, że kwietniowe targi w Kielcach są swego rodzaju „Barometrem Budowlanej Wiosny”. Podpisane kontrakty i ich warunki, a zwłaszcza ceny, pozwalają z dużą dozą sprawdzalności prognozować sytuację na rynku materiałów budowlanych w najbliższym okresie, a także na cały sezon budowlany. „Targi organizowane przez Grupę PSB to wyjątkowa okazja umożliwiająca kontakt z wieloma partnerami handlowymi. Co więcej, dają one możliwość spotkania z obecnymi kontrahentami, jak również potencjalnymi kooperantami. Uważam, że tegoroczna edycja była bardzo owocna dla firmy Baumit. Z Kielc wyjeżdżamy z większą ilością deklaracji zakupowych niż w roku ubiegłym. Udało nam się także nawiązać współpracę z firmami, które do tej pory nie zaopatrywały się w produkty firmy Baumit. Organizator targów, czyli Grupa PSB, która w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia obecności na polskim rynku, z roku na rok powiększa grono akcjonariuszy. Dzięki temu możliwości nawiązania współpracy pomiędzy producentami a dystrybutorami są coraz większe. Z okazji jubileuszu życzę Grupie PSB, żeby umacniała swoją pozycję na rynku, zwiększała liczbę akcjonariuszy i w dalszym ciągu miała wpływ na powstawanie nowych inicjatyw na rynku budowlanym. Wierzę także, że dzięki 15-letniemu już „know-how” będzie wspierała swoich akcjonariuszy w zakresie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań zarówno organizacyjnych jak i technologicznych” – podsumowuje Zbigniew Kaliciński, Dyrektor Handlowy w firmie Baumit.
www.baumit.com