Beko, wiodąca marka urządzeń gospodarstwa domowego w Europie, została oficjalnym partnerem i sponsorem Mistrzostw Europy w League of Legends (LEC). Dzięki tej nowej współpracy Beko chce przedstawić swoją inicjatywę „Jedz jak Mistrz” (Eat Like a Pro) szerszej publiczności, łącząc e-sport ze społeczną odpowiedzialnością.
Jako oficjalny partner LEC, Beko pragnie zwrócić uwagę społeczności graczy na inicjatywę „Jedz jak Mistrz”, która zachęca do zdrowszego jedzenia. Marka planuje rozszerzyć zakres kampanii o aktywacje z profesjonalnymi graczami, aby promować zdrowe nawyki żywieniowe wśród e-sportowców oraz ich fanów. Mistrzowie e-sportu mają być wzorem do naśladowania.
Jak podkreśla Michał Grzeliński, Regionalny Dyrektor Marketingu Beko na Europę Środkowo-Wschodnią „Beko od 30 lat jest gorącym zwolennikiem różnych gałęzi sportu i pomaga w wychowywaniu zdrowych pokoleń. W tej chwili świat idzie w kierunku coraz większej cyfryzacji, z roku na rok coraz bardziej popularne stają się e-sporty, coraz więcej młodych ludzi staje się profesjonalnymi graczami. Będąc globalnym liderem i pomysłodawcą kampanii „Jedz jak Mistrz” nie może nas tam zabraknąć. Wiemy jak ważna jest dieta w każdym sporcie, nawet tym elektronicznym. Profesjonalni e-gracze to osoby pracujące bardzo intensywnie swoim umysłem, a to właśnie mózg potrzebuje dużo „dobrych”, mądrze dobranych kalorii i zbalansowanych posiłku. Będąc partnerem LEC możemy współpracować z najlepszymi e-graczami i dzięki nim docieramy do młodych ludzi z przekazem, by nie lekceważyli zdrowej diety.
W dniach 13 i 14 kwietnia 2019 roku marka Beko debiutowała jako partner Mistrzostw Europy w League of Legends. Wiosenny split, który odbył się w Rotterdamie zwyciężyła drużyna G2 Esports, w składzie której występuje Polak, Marcin „Jankos” Jankowski.
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń i kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz). Nowe partnerstwo z Riot Games przy Mistrzostwach Europy League of Legends ma na celu propagowanie zdrowego odżywiania także wśród graczy i fanów e-sportów.