O Bella Skyway Festival — „Najlepszym wydarzeniu kulturalnym lata 2015” można przeczytać w najnowszym numerze magazynu marketingu i sprzedaży Brief.
W konkursie organizowanym przez Brief for Poland na „Najlepsze wydarzenie lata 2015” toruński Bella Skyway Festival zdobył I miejsce w kategorii „Wydarzenie kulturalne”, dzięki czemu znalazł się na łamach branżowego warszawskiego magazynu.
„Najlepszy produkt turystyczny w Polsce w 2014 roku” według Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania promocyjna z udziałem hollywoodzkiej gwiazdy Keanu Reevesa. Gigantyczne zainteresowanie festiwalem polskich i zagranicznych mediów, skutkujące ekwiwalentem reklamowym w wysokości ponad miliona złotych. Ponad 350 tysięcy zachwyconych widzów w roku 2015. Wszystko to świadczy o niezwykłej popularności i atrakcyjności wydarzenia, które stało się wizytówką Torunia nie tylko w kraju, ale i za granicą. Między 23 a 28 sierpnia 2016 roku czeka nas już ósma edycja Bella Skyway Festival — zachęca do lektury Przemysław Draheim, Kierownik Działu Promocji i Marketingu Toruńskiej Agendy Kulturalnej.
Zdobądź najnowszy numer magazynu Brief i przeczytaj o Toruniu — mieście, które kocha światło. Weź udział w 8. edycji Bella Skyway Festival, która odbędzie się w dniach 23–28 sierpnia 2016 roku.
Organizatorami Bella Skyway Festival są Miasto Toruń i Toruńska Agenda Kulturalna.
Sponsorem tytularnym wydarzenia jest TZMO S.A. i Marka Bella.
Zmotoryzowanych uczestników wydarzeń informujemy o możliwości skorzystania z parkingu strzeżonego partnera Toruńskiej Agendy Kulturalnej — Polskiego Związku Motorowego — pod mostem drogowym im. Józefa Piłsudskiego, przy ulicy Bulwar Filadelfijski 11/15.
dostarczył infoWire.pl