W związku z intensywnym rozwojem Best Western w Polsce, sieć inwestuje w działania z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Wraz z początkiem maja do polskiego oddziału największej rodziny hotelowej na świecie dołączyła Lilianna Dorotkiewicz, specjalistka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej.
Lilianna Dorotkiewicz rozpoczęła swoją karierę w hotelarstwie w 1989 r. Posiada szerokie doświadczenie w pracy dla hoteli sieciowych, takich jak Accorhotels czy Louvre Hotels Group. Specjalizuje się przede wszystkim w zarządzaniu i optymalizacji rezerwacji oraz przychodów, a także w działaniach z zakresu komunikacji internetowej. Odbyła także liczne szkolenia, głównie z obszaru revenue management’u, a także coachingu i obsługi klienta.
W Best Western Dorotkiewicz objęła stanowisko menedżera ds. e-marketingu. Do jej głównych zadań należy zarządzanie przychodami hoteli, intensyfikacja dystrybucji i sprzedaży poprzez kanały online, optymalizacja systemu rezerwacji, a także umacnianie obecności marki w internecie.
Współpraca z tak doświadczoną specjalistką to dla Best Western szansa, by zrobić kolejny krok naprzód. Jestem przekonany, że jej doskonała znajomość rynku turystycznego i rozwinięte umiejętności pozwolą nam na uzyskanie jeszcze szybszego tempa wzrostu w Polsce i zaowocują silnym wzmocnieniem naszego portfolio – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
Dorotkiewicz poza pracą zawodową interesuje się psychologią i muzyką, lubi wycieczki górskie i jazdę na rowerze. Posługuje się językiem angielskim, francuskim i rosyjskim.
dostarczył infoWire.pl