Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-04-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour inwestuje w nowoczesne narzędzie marketingowe i poszerza ofertę Świata Kultury

150x110

Carrefour wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, firma zaproponowała swoim klientom publikację dla dzieci, która łączy w sobie elementy edukacji i zabawy z nowatorskim narzędziem marketingowym. Wprowadzenie do sprzedaży nowego album zbiegło się również w czasie z poszerzeniem oferty literatury francuskiej w największych hipermarketach.

Carrefour kontynuuje inwestycje w rozbudowę oferty produktów spożywczych i przemysłowych. Do szerokiej gamy produktów non-food, dołączyło właśnie blisko 100 najpopularniejszych tytułów literatury francuskiej, a także nowy kolekcjonerski album przyrodniczy, pt. „Twoja przygoda z polską przyrodą”, który powstał, m.in. we współpracy Carrefour z ekspertami z dziedziny hydrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego.

- Celem Carrefour jest zapewnienie klientom najbardziej różnorodnej i bogatej oferty produktów na rynku – mówi Robert Noceń, Dyrektor Carrefour Polska ds. Eksploatacji Hipermarketów. Dlatego dynamicznie rozbudowujemy asortyment w naszych sklepach, a także wprowadzamy kolejne innowacyjne formy promocji, które zawsze były wizytówką Carrefour. Album „Twoja przygoda z polską przyrodą” to nowatorska akcja dla dzieci, łącząca w sobie walory edukacyjne z budowaniem lojalności naszych klientów – dodaje Robert Noceń.

Nowy album Carrefour to bogato ilustrowana publikacja o polskiej przyrodzie, w której klienci znajdą wiele ciekawych informacji o świecie zwierząt, roślin oraz serię łamigłówek i zadań edukacyjnych dla dzieci. Aby album był w pełni wartościowy, należy uzupełnić go 160 naklejkami, które otrzymuje się za darmo, w zmian za zakupy zrobione w Carrefour. Za każde wydane 30 złotych kasjer wyda przy kasie 1 pakiet z 5 naklejkami (oznacza to, że przy zakupach za min. 60 zł, klient otrzyma 2 pakiety, przy zakupy za min. 90 zł – 3 pakiety, itd.). Istnieje także możliwość zakupu naklejek niezależnie od zrobionych zakupów - kosztują one wtedy 2 zł za jeden pakiet. Sam album kosztuje 5 złotych. Albumy i pakiety z naklejkami będą dostępne we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour do 3 czerwca lub do wyczerpania zapasów.

Jednocześnie w największych sklepach Carrefour wraz z początkiem kwietnia pojawiło się blisko 100 nowych tytułów literatury francuskiej, w tym bestsellery beletrystyki, książki kucharskie oraz szeroka gama książek dla dzieci. Na liście nowości znaleźli się tacy autorzy jak Patrick Modiano, Eric-Emmanuel Schmitt czy Milan Kundera – laureaci prestiżowych wyróżnień: Nagrody Nobla, Nagrody Goncourtai czy Nagrody Jerozolimskiej. Wśród tytułów kulinarnych na szczególną uwagę zasługują, m.in. książki kucharskie autorstwa znanej francuskiej gwiazdy młodego pokolenia - Rachel Khoo.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS