Podczas prezentacji omówione zostaną także wyniki badania skuteczności gadżetów reklamowych, a w tym m.in. :
- jak długo korzystamy z otrzymanych upominków,
- jak skutecznie gadżety reklamowe pomagają w zapamiętaniu nazwy firmy i nawiązaniu w nią współpracy,
- jakie cechy upominków najbardziej zachęcają, a jakie zniechęcają do ich późniejszego wykorzystywania,
- jakie gadżety reklamowe chcielibyśmy otrzymywać, a z jakich nigdy nie skorzystamy.
Odpowiedzi na te i inne pytania poznają Państwo już 2 lutego w Hali Expo w Warszawie. Tym samym, zachęcamy gorąco do wyrażania swojej opinii na temat upominków i gadżetów reklamowych wypełniając ankietę, którą znajdą Państwo pod adresem: http://www.surveygizmo.com/s3/783145/Badanie-rynku-gad-et-w-reklamowych
Raz jeszcze serdecznie zachęcamy zarówno osoby działające w branży, jak i wszystkich innych zainteresowanych do odwiedzenia targów i wysłuchania prezentacji przygotowanej przez ConQuest Consulting. Wyniki naszego badania z pewnością pomogą lepiej dopasować ofertę do zapotrzebowania, jakie obecnie wykazuje rynek oraz pozwoli na poznanie światowych trendów w branży.