Marka istnieje na rynku od 1998 roku, a jej historia rozpoczęła się na początku lat ’90 w siedzibie Polifarbu Wrocław S.A. Z połączenia dwóch słów DEKOracja + RAL (wówczas jedyna na rynku karta kolorów) powstała nazwa nowej marki.
W ciągu 18 lat Dekoral wyprodukował blisko 1mld litrów farby, wprowadzając na rynek 486 odcieni kolorystycznych w 48 rodzajach produktów. Dzięki temu, stał się jedną z najsilniejszych i najlepiej rozpoznawanych marek w Polsce. Obecnie zatrudnia blisko 760 ludzi w 14 działach, mając do dyspozycji aż 13 hal produkcyjnych. Jej produkty znajdują się w 49 sklepach własnych oraz w blisko 1800 sklepach partnerskich.
W tym roku marka postanowiła świętować swoje 18-te urodziny. W ramach kampanii „Najbarwniejsze momenty życia” powstało m.in. urodzinowe video, w którym Dekoral dziękuję konsumentom za to, że towarzyszy im od 18 lat w najważniejszych chwilach ich życia, które są związane z malowaniem i kolorami.
Marka organizuje także konkurs na stronie urodzinowej: http://urodzinydekoral.pl/
a także trzy eventy, podczas których będzie można wygrać wiele nagród. Wszystkie informacje dotyczące urodzinowych atrakcji można znaleźć na profilu marki na Facebooku.
dostarczył infoWire.pl