Orchidea Creative Group przygotowała dla firmy Polskie Mięso i Wędliny Łukosz Sp. z o.o. projekt wizualny, pozwalający wprowadzić na rynek nowość w asortymencie produktów mięsnych – panierowane fileciki z kurczaka, nazwane Dinusiami. Produkt przeznaczony został dla dzieci, jednak kampania skierowana była również do dorosłych, co znalazło odzwierciedlenie w zaprojektowanych opakowaniach. Pojawiła się na nich zabawna, kolorowa grafika, jak i niezbędne informacje o samym produkcie. Barwne pudełeczka przyciągają wzrok nasyconymi barwami i postaciami wesołych dinozaurów, zapraszających najmłodszych do pomocy dorosłym, podczas przyrządzania smakowitego, dinusiowego posiłku. Wygodne w transporcie opakowanie, pozwala dziecku samemu dotransportować je do domu i szybciutko zajrzeć do środka, zaspokajając ciekawość małego odkrywcy. W każdym z opakowań znalazły się ponadto fantastyczne dodatki - magnesiki, które pozwalają dzieciom zaspokoić zainteresowanie dinozaurami i poznać ich rożnorodność, inicjując ciekawe hobby.