Czas na drugie śniadanie
Jedzenie o stałych porach to klucz do sukcesu w prawidłowym odżywianiu. By tą regularność wpajać dzieciom już od najmłodszych lat wystarczają niekiedy proste metody – rozmowa o roli jedzenia, częste przypominanie czy też nauka samodzielnego kontrolowania czasu posiłków. W tym ostatnim pomocne mogą okazać się nagrody w nowej promocji konsumenckiej firmy Hochland „Czas na drugie śniadanie” – kolorowe zegarki. By dostać jeden z nich trzeba wziąć udział w akcji, kupując produkty promocyjne ze specjalnie zaprojektowaną naklejką informacyjną. Zegarki będzie można odbierać od razu – w jednym z wyznaczonych saloników Kolportera na terenie całej Polski lub poprzez pocztę, po wysłaniu wyciętych elementów opakowania na adres Organizatora.
Szczegóły oraz regulamin akcji dostępne są na stronie www.hochland.pl/promocja oraz pod numerem infolinii: 602 424 566. Zegarki będzie można wygrywać do 31 października lub do wyczerpania zapasów. Na rodziców i dzieci czeka aż 200.000 egzemplarzy. Taki prezent przyda się nie tylko pierwszego września, ale także podczas całego roku szkolnego. Dzięki niemu dzieci będą lepiej pamiętały o tym, że właśnie nadszedł czas na drugie śniadanie.
65% uczniów chce jeść zdrowo
Dzieci spędzają w szkole od 6 do 8 godzin dziennie. Tymczasem posiłki powinny jeść co 2-3 godziny. Oznacza to, że po pierwszym śniadaniu w domu należy zapewnić im jeszcze dwie porcje jedzenia podczas lekcji, w tym koniecznie drugie śniadanie. Praktyka wygląda niestety inaczej. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez wrocławski wydział Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej co piąty uczeń je poranny posiłek najwyżej trzy razy w tygodniu . Często rzadziej. Regularność nie jest więc mocną stroną polskich dzieci w wieku szkolnym. Warto pamiętać, że zadaniem rodziców jest dbanie o edukację swoich pociech także w zakresie odżywiania. Zwłaszcza, że aż 65% uczniów podkreśla potrzebę rozmów z rodzicami o zdrowym jedzeniu. Dlatego dobrze, by okazji do poruszania tego tematu było jak najwięcej – jedną z nich może być inicjatywa firmy Hochland – „Czas na drugie śniadanie”.
Więcej o serach Hochland i pomysłach na ich wykorzystanie w codziennej, zdrowo zbilansowanej diecie można znaleźć na stronie internetowej www.seromaniacy.pl
Hochland jest zdecydowanym liderem na rynku serów topionych w Polsce, udziały Hochland w rynku serów topionych ogółem wynoszą ponad 52% (źródło: Nielsen, wartościowo, za okres kwiecień – maj 2012). Sery topione są produktem znanym od wielu lat, ale to sery topione Hochland stały się synonimem jakości, pewnym punktem odniesienia na rynku.