Mercedes-Benz bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma stawia na reorganizację swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności w sektorze vanów.
Jest to zbieżne z przyjętym przez UE porozumieniem, mówiącym o tym, że od 2035 roku, redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma spać do zera, a do 2030 producenci powinni zredukować emisyjność samochodów osobowych o 55% i vanów o 50%. Oznacza to, że elektryków na polskich drogach z roku na rok będzie coraz więcej. Niestety istnieje kilka mocno zakorzenionych mitów na temat pojazdów zasilanych prądem, przez co część klientów ostrożnie podchodzi do wymiany swojego spalinowego auta na elektryka. Tegoroczna oferta modelu EQV i eVito ma rozwiać wątpliwości i zapewnić użytkownika, że rozwiązania technologiczne i pakiet usług serwisowych pozwolą zagwarantować spokój, zarówno w momencie podejmowania decyzji o zakupie, jak i w trakcie codziennego użytkowania.
Korzyści, które przekonają niezdecydowanych
Model Mercedes-Benz EQV to duży van, w którym można mieć aż 8 miejsc siedzących – idealny układ np. dla kilkuosobowej rodziny, kochającej weekendowe i wakacyjne podróże. Jednocześnie auto świetnie odnajdzie się na miejskich ulicach, może także posłużyć jako luksusowy przejazd VIP, nawet w najdłuższych służbowych podróżach. Komfortowe i przestronne wnętrze to gwarancja udanej jazdy, a pojemny bagażnik sprawdzi się nawet wtedy, gdy musimy spakować całą rodzinę, psa i sprzęt do uprawiania sportu. Benefitów jest wiele, co zwiększa kompleksowość oferty i jest gwarancją satysfakcji i bezpieczeństwa. Na jakie dodatkowe korzyści można liczyć przy jego zakupie?
Warto wiedzieć o możliwości skorzystania z dopłaty aż do 55 tys. zł brutto przy zakupie nowego EQV 300. Dodatkowym atutem znajdującym się w pakiecie korzyści jest możliwość wyboru udoskonalonej ładowarki ściennej Wallbox 2.0 czy przenośnego zestawu ładującego, który pasuje do większości instalacji elektrycznych. Wybór ładowarki jest możliwy już za 1 zł brutto, a dodatkowo firma przeprowadza kompleksowy audyt instalacji domowych. Klient może otrzymać także pakiet 4 pierwszych przeglądów gratis i możliwość przedłużenia ochrony gwarancyjnej o dodatkowe 24 miesiące z pomocą Pakietu Gwarancyjnego za 1 zł brutto. W przypadku awarii technicznej, wypadku, rozładowania baterii na trasie, w całej Europie Mercedes-Benz zapewnia dalszą jazdę po usunięciu usterki, w tym np. holowanie do najbliższej stacji ładowania w ramach usługi Mercedes Benz Mobilo. Ponadto klient otrzymuje kartę do ładowania Mercedes me Charge L bez miesięcznych kosztów abonamentu przez pierwszy rok. Auto posiada także 8-letnią gwarancję na baterię lub na 160 tys. przejechanych kilometrów.
Przedsiębiorcy też mogą skorzystać – pora na nowego eVito
Segment aut dostawczych w ostatnich kilku latach silnie rozbudowuje gałąź EV. Rosnący potencjał widoczny jest też w sektorze przedsiębiorstw – zwłaszcza w branży logistycznej, ale nie tylko. Inwestycja w elektryczne auta firmowe to przyszłość zbliżająca się wielkimi krokami – doskonale wie o tym Mercedes_Benz Vans, który w swojej ofercie ma pakiet firmowej elektromobilności. Model eVito Furgon, będący częścią tej oferty, to ogromna przestrzeń załadunkowa i wygoda przesuwnych drzwi, dodatkowo jego zasięg według normy WLTP to 265 km, więc w warunkach miejskich sprawdzi się doskonale.
Decydując się na zakup tego modelu można wykorzystać aż dwa programy wsparcia - w ramach premii od Mercedes‑Benz Polska można oszczędzić do 28 000 złotych, zaś udział w programie NFOŚiGW, Mój Elektryk, pozwoli uzyskać zwrot do 70 000 złotych. Dodatkowo oferowane są inne korzyści, w tym np. ładowarka nowej generacji Wallbox 2.0., Pakiet Gwarancyjny (z limitem 200 000 km), zapewniający dodatkowe 24 miesiące opieki po upływie gwarancji. Zupełnie gratis klient otrzyma pakiet czterech pierwszych przeglądów oraz pakiet Gwarancji Mobilności Mercedes-Benz MobiloVan. Niezależnie od tego gwarancja na baterię eVito to aż 8 lat lub 160 000 km.
- Mercedes-Benz Vans dąży do stałego rozwoju segmentu aut elektrycznych, naszym celem jest jednak nie tylko sprzedaż, ale także partnerskie podejście do klientów, którzy mogą liczyć na wsparcie zarówno przed, jak i po zakupie wybranego modelu. W myśl idei zrównoważonej mobilności, dokładamy wszelkich starań, by ułatwić nabywcom wybór i zakup pojazdu elektrycznego. W najbliższych latach coraz więcej klientów stanie przed decyzją o zmianie, na którą teraz decydują się przede wszystkim entuzjaści e-mobilności czy właściciele firm – wyjaśnia Thomas Greipel, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Vans.
Kompleksowa oferta dla modeli EQV oraz eVito została wsparta całoroczną kampanią, realizowaną w digitalu. W jej ramach wykorzystywane są kanały szerokiego zasięgu, display oraz social media.
Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD, a kreacje przygotowała agencja BBDO, które współpracują z Mercedes-Benz w ramach struktury Team X. Za komunikację PR odpowiada agencja 38 Content Communication.