Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-01-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Energa będzie sprzedawać energię elektryczną KGHM

Spółki Energa Obrót i KGHM Polska Miedź podpisały umowę sprzedaży energii elektrycznej na rok 2015. Wartość porozumienia szacowana jest na blisko 77 milionów złotych.

Energa Obrót pozyskała kolejnego strategicznego  klienta reprezentującego segment największych przedsiębiorstw - spółkę KGHM Polska Miedź. Na mocy podpisanej umowy, od stycznia 2015 roku ENERGA OBRÓT dostarczy tej spółce w okresie 12 miesięcy energię elektryczną o wartości blisko 77 mln zł. KGHM Polska Miedź S.A. to jedna z największych polskich firm – główny producent miedzi i srebra rafinowanego na świecie. Giełdowa spółka jest drugim największym odbiorcą energii elektrycznej w Polsce.

- Zawarcie umowy na dostawy energii elektrycznej dla tak dużego klienta jakim jest KGHM Polska Miedź S.A. jest realizacją naszych ambitnych celów sprzedażowych. Sektor dużych przedsiębiorstw jest szczególnie istotny dla naszej działalności, gdyż poza kwestiami czysto biznesowymi, znaczenie ma  fakt, iż ufają nam największe firmy działające na polskim rynku. Pozyskanie KGHM to także potwierdzenie skuteczności przyjętej  strategii, której jednym z filarów jest rozwój sieci sprzedaży poza terenem dystrybucji Grupy Energa – podkreśla Krzysztof Koronkiewicz, wiceprezes Zarządu Energa Obrót, odpowiedzialny za sprzedaż.

Energa Obrót SA zarządza segmentem sprzedaży w Grupie Energa. Sprzedaje energię elektryczną do wszystkich klientów, od przemysłu poprzez duży, średni i mały biznes na gospodarstwach domowych kończąc. Największy wolumenowo udział stanowią klienci przemysłowi, a najliczniejszą grupą odbiorców są gospodarstwa domowe.  Grupa ENERGA obsługuje ponad 2,9 mln odbiorców, z czego ponad 2,6 mln stanowili klienci taryfy G. Udział Energi w rynku sprzedaży wynosi ok. 15 proc., co plasuje ją na trzeciej pozycji w kraju. Energa oferuje dostęp do nowoczesnych produktów i usług (m.in. rozliczenia rzeczywiste, system pre-paid) oraz wielu kanałów sprzedaży i kontaktu z klientami (m.in. elektroniczne i telefoniczne biura obsługi klienta, sieć około 40 salonów sprzedaży i punktów partnerskich).


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS