Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Fat Baby gasi pragnienie ze Schweppes

Agencja Fat Baby adaptowała na potrzeby polskiego rynku kampanię reklamową napoju Schweppes. Twórcą oryginalnej wersji jest Agencja Axford Tjon z Belgii.

Motyw przewodni kampanii nawiązuje do długiej historii napojów gazowanych Schweppes, których początki sięgają 1783 r. Wtedy to Jacob Schweppe opracował  metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla, dzięki czemu do dziś dostarczają orzeźwienie milionom ludzi na całym świecie. Działania promocyjne skupione są wokół hasła przewodniego, podkreślającego unikatowy charakter produktu: „Zaskakujący od 1783 roku” i skierowane są do szerokiej grupy dorosłych w wieku 25-49 lat.


Kampania reklamowa prowadzona będzie w okresie letnim tzn. od czerwca do sierpnia br. Obejmie swym zasięgiem ogólnopolską telewizję (stacje TVP1, TVP2, TVN oraz stacje tematyczne). Łączny planowany zasięg 1+ osiągnie 91% grupy docelowej. O intensywności zaplanowanej kampanii świadczy fakt, że reklama telewizyjna zostanie obejrzana średnio aż 19 razy. Działania reklamowe Schweppes prowadzone będą również w kinach (obejmując swym zasięgiem 693 ekranów w 89 kinach i docierając do 2.4 mln widzów). Kampania prowadzona będzie również na portalach YouTube i TVNplayer, gdzie szacowana liczba odsłon wyniesie 5.8 mln, jak również w kanałach social media, gdzie planowane jest zdobycie 70 tys nowych fanów. Działania promocyjne Schweppes obejmą również degustacje i sampling produktów, promocje w punktach sprzedaży i mediach handlowych.


      ***

Podstawowe informacje:



O Schweppes

Schweppes to prekursor napoi gazowanych, który powstał w 1783 roku i od tamtego czasu niezmiennie serwowany jest w wielu krajach na całym świecie.

Dzisiaj, Schweppes to linia napojów gazowanych dla dorosłych, o wyraźnym, mniej słodkim smaku. Przeznaczony jest dla osób o wymagającym podniebieniu, lubiących oryginalne, wyrafinowane doznania smakowe. Doskonale smakuje schłodzony, pity sam lub jako składnik koktajli. W Polsce Schweppes dostępny jest w sześciu orzeźwiających wariantach smakowych:

- Schweppes Indian Tonic, dostępny od 1870 roku stanowi niedościgniony pierwowzór smaku prawdziwego toniku

- Schweppes Ginger Ale, w ofercie od 1870 roku zdobył pozycję szampana wśród napojów. Doskonale smakuje sam lub jako składnik koktajli, szczególnie mieszany z Whisky lub wódką. – Schweppes Bitter Lemon to pyszne połączenie lemoniady i goryczki znanej z Toniku. Dzięki temu niepowtarzalnemu gorzkiemu posmakowi, znany od lat ’50-tych Bitter Lemon doskonale orzeźwia i świetnie komponuje się z drinkami, np. z wódką.

Dla osób lubiących orzeźwiające smaki, przeznaczona jest cała linia owocowa. Jej smak jest mniej słodki w porównaniu z innymi gazowanymi napojami owocowymi na rynku i został specjalnie dobrany tak, by sprostać wymaganiom dorosłych konsumentów: 

- Schweppes Orange to napój o smaku pomarańczy, powstały z połączenia pomarańczy klasycznej i czerwonej

- Schweppes Lemon to jedna z najbardziej orzeźwiających odmian Schweppesa. Charakteryzuje się intensywnym i doskonale gaszącym pragnienie cytrynowym smakiem

- Schweppes Citrus Mix to propozycja dla osób lubiących smak cytrusów. Znajdziemy w nim połączenie pomarańczy, grejpfruta, limonki i mandarynki.



O Orangina Schweppes Polska

Firma Orangina Schweppes Polska jest wyłącznym dystrybutorem napojów Schweppes w Polsce.



O Fat Baby

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla sieci Rossmann. Ma na swoim koncie kampanie dla Rainbow Tours, Bakalland, Biofarmu, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, cydru Shade Cider, Biofarmu,  portalu pożyczek społecznościowych Kokos.pl, Baltony, telewizorów Orion, serwisu Blue Cash.






Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS