Technologiczna fuzja Morizon.pl i Anonse.pl zaowocowała nową odsłoną serwisu nieruchomosci.anonse.pl. Dla poszukujących nieruchomości oznacza to większy wybór ofert, a dla ogłoszeniodawców szerszy zasięg i nowe funkcjonalności, dzięki czemu, poprzez połączenie sił obu platform, dotrą do większej liczby potencjalnych odbiorców. Na współpracy zyskają także dotychczasowi klienci biznesowi ogłaszający się w Anonse.pl - od tego momentu będą mogli korzystać z unikalnego w branży nieruchomościowej modelu rozliczeń za efekt mierzony oglądalnością ich ofert. Serwis ogłoszeniowy nieruchomosci.anonse.pl zostanie również wzbogacony o dodatkowe funkcjonalności i narzędzia, do tej pory zarezerwowane wyłącznie dla osób korzystających z wyszukiwarki morizon.pl.
„Współpraca z tak ważnym Partnerem, jak Anonse.pl, to wynik konsekwentnie realizowanej przez Morizon.pl strategii rozwoju, w którą wpisuje się dostarczanie zarówno kupującym jak i oferującym nieruchomości nowoczesnych rozwiązań, usprawniających zawieranie udanych transakcji.” – mówi Bolesław Drapella, Prezes Morizon.pl.
Współpraca pomiędzy serwisami rozpoczęła się w grudniu 2011 r. i zakłada również obsługę przez Spółkę Morizon S.A. klientów biznesowych serwisu Anonse.pl, działających na rynku wtórnym w branży nieruchomości w zakresie ogłoszeń , a także patronat Anonse.pl i Gazet Anonse w promocji serwisu zapytaj.morizon.pl, gdzie profesjonaliści rynku nieruchomości bezpłatnie odpowiadają na pytania i wątpliwości klientów. Obecne przedsięwzięcia należą do pierwszych spośród tych, które obie firmy planują wspólnie podejmować w ramach szerokiej współpracy, ukierunkowanej na wspieranie uczestników rynku nieruchomości i efektywne kojarzenie stron transakcji, z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych i marketingowych.