Aż 2 projekty Galerii Katowickiej: mobilna aplikacja zakupowa Navishopper oraz Projekt Wyższy Poziom, trafiły do wąskiego grona finalistów konkursu ICSC 2016 Solal Global Marketing Awards. Nagrody określane mianem Oskarów branży zostaną rozdane w czerwcu w Berlinie.
Aplikacja Navishopper powalczy o zwycięstwo w kategorii Sales Activation. Wielozadaniowa, innowacyjna aplikacja zakupowa zintegrowana z programem lojalnościowym Galerii Katowickiej została uruchomiona w grudniu ubiegłego roku. Jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie, wdrożonym z sukcesem w galerii handlowej tej skali. Aplikacja łączy kilka funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy, moduł konkursowy z nagrodami dla najlepszych klientów, moduł cyfrowych kuponów rabatowych oraz precyzyjną, skracającą czas zakupów nawigację współpracującą z infrastrukturą beaconów, wdrożoną na terenie Galerii Katowickiej. Aktualnie trwa kolejna, wiosenna, odsłona kampanii Navishopper. Tym razem, oprócz wielu atrakcyjnych rabatów i nagród „Tu i teraz” użytkownicy mogą powalczyć o modnego Fiata 500.
Włączenie aplikacji mobilnej Galerii Katowickiej do grona najlepszych rozwiązań pro-sprzedażowych na świecie wynika po pierwsze z jej innowacyjności - mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej. Uwagę międzynarodowego jury musiały jednak przykuć rewelacyjne wyniki jakie od świątecznego grudnia 2015 odnotowuje Galeria. Sprzedaż rosła bowiem kolejno o 25 proc., 18 proc. i 24,5 proc, natomiast sprzedaż odnotowywana w ramach samego programu lojalnościowego np. o 67 proc. oraz 59 proc. Ten projekt strategiczny po prostu doskonale działa i to zadecydowało o nominacji - dodaje.
Drugi projekt doceniony przez kapitułę konkursu - Projekt Wyższy Poziom - rywalizuje z przedsięwzięciami z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR). Realizowany we współpracy z wiodącymi instytucjami kultury i nauki Województwa Śląskiego, został już wyróżniony przez Narodowe Centrum Kultury, które włączyło Galerię Katowicką do elitarnego grona polskich liderów kultury. W niespełna 10 miesięcy od uruchomienia Projektu Wyższy Poziom udało się zorganizować i współorganizować niemal 230 wydarzeń adresowanych do lokalnej społeczności. Wynik ten czyni Galerię Katowicką jedną z najaktywniejszych galerii handlowych w kraju.
Tworząc Projekt Wyższy Poziom chcieliśmy stać się tubą tego miasta i regionu. Mówić, pokazywać i promować wszystko to, co wartościowe i warte uwagi w obszarze szeroko pojętej kultury, nauki i sztuki. Dzięki przedsięwzięciom realizowanym w ramach tego projektu, odwiedzający Galerię Katowicką mogą poznać twórczość zarówno lokalnych jak i światowych artystów, wziąć udział w warsztatach, koncertach, performance, ale i obejrzeć najlepsze spektakle teatralne, grane tylko i wyłącznie na Scenie w Galerii - mówi Prymas. Dziś, po niecałym roku funkcjonowania, Projekt Wyższy Poziom jest rozpoznawalną marką, nie tylko na terenie naszego województwa, ale także w kraju. Jeden ze spektakli granych na Scenie w Galerii został uznany za jedno z 10 najważniejszych wydarzeń teatralnych w kraju. Stale też rozwijamy to przedsięwzięcie, nawiązując współprace z kolejnymi partnerami - dodaje.
Do tegorocznej edycji Solal Marketing Awards zgłoszono rekordową liczbę 238 projektów realizowanych przez centra handlowe z 21 krajów. Komisja konkursowa wybrała finalistów w 9 kategoriach. Wyniki zostaną ogłoszone podczas konferencji European Marketing Conference, która odbędzie się w dniach 8-10 czerwca br. w Berlinie.
dostarczył infoWire.pl