Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-12-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Bank z najlepszą obsługą klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi

Zakończyła się trzecia fala badania w ramach projektu „Instytucja Roku” organizowanego przez portal Moje Bankowanie. Tym razem pod lupę wzięto jakość obsługi klientów zainteresowanych produktami oszczędnościowymi. Zdecydowanym liderem okazał się Getin Bank, a eksperci docenili m.in. profesjonalne przygotowanie doradców i pomysł na rozmowę o oczekiwaniach klienta.  

 

W październiku i listopadzie br. eksperci portalu Moje Bankowanie odwiedzili po raz kolejny 150 placówek 15 banków. Sprawdzali tym razem w jaki sposób banki obsługują klientów zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności. Skupiono się głównie na doświadczeniach wyniesionych po wizycie w placówce. Ocenie podlegały również pierwsze wrażenie i przyjazność doradców, pomysł na rozmowę o potrzebach klienta oraz umiejętność przedstawienia oferty produktowej. W tej fali badania Getin Bank uplasował się na pozycji lidera, a do kolejnego etapu konkursu przeszło aż 9 placówek banku. 

 

- W Getin Banku przywiązujemy dużą wagę do szkolenia doradców w zakresie oferty produktowej oraz komunikacji z klientem. Ćwiczymy różne scenariusze, które mają pomóc w odpowiadaniu na najbardziej zróżnicowane potrzeby klientów odwiedzających nasze placówki. Wyniki, które osiągamy w kolejnych falach badań „Instytucji Roku” potwierdzają, że to wszystko co robimy przynosi świetne rezultaty, a nasze starania są regularnie doceniane – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

Całość projektu zakończy czwarta tura badań, po której w I kwartale 2020 r. ogłoszeni zostaną zwycięzcy rankingu „Instytucja Roku” w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. 

 

Getin Bank systematycznie usprawnia wszelkie kanały kontaktu klientów z bankiem. Prowadzone są regularne i szczegółowe badania z zakresu jakości obsługi i kompetencji pracowników. Pomimo rosnącej popularności kanałów zdalnych, bank nie zapomina o kontakcie bezpośrednim i stawia na wielokanałowość obsługi. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS