Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-04-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Noble Bank kolejny raz z rzędu nagrodzony za jakość obsługi w rankingu „Złoty Bankier”!

Getin Noble Bank zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank został również wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Zarówno jakość obsługi jak i bezpieczeństwo znajdują się na liście priorytetów Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. 

„Złoty Bankier” już dziesiąty rok z rzędu wyznacza trendy w rozwoju polskiej bankowości. To największe wyróżnienie na rynku bankowym, przyznawane przez klientów i ekspertów branży. W rankingach nagradzane są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz najbardziej innowacyjne produkty i usługi. „Złoty Bankier” wyróżnia też poziom obsługi, jakość produktów, komunikację oraz społeczne zaangażowanie.

Już trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank staje na podium rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii. To dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasze działania są skuteczne i celnie trafiają w potrzeby Klientów. Ta nagroda, to również dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania naszych usług. Planujemy na ten rok wprowadzenie nowych rozwiązań do bankowości mobilnej, które ułatwią klientom bankowanie. W kwietniu zaoferujemy m.in. możliwość zakupu podróżnej polisy ubezpieczeniowej przy użyciu smartfona– mówi Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Bank.

„Złoty Bank” to nagroda przyznawana w kategorii głównej rankingu, za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów 
z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W 16 kluczowych bankach grupa audytorów wykonała 2000 kontaktów zdalnych z bankami. Na tej podstawie oceniono podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”, laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. Eksperci przeprowadzili ponad 1000 zadań 
w systemach bankowości internetowej i aplikacjach bankowości mobilnej.

Na przestrzeni ostatniego roku Getin Noble Bank był wielokrotnie nagradzany w obszarze jakości obsługi klienta. Znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów. Uplasował się m.in. na podium rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów".





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS