Wyróżnienie od klientów
Z danych KMPG wynika, że wskaźnik Customer Experience Excellence, czyli tzw. doświadczenia klienta, wzrósł w Polsce o 3,5 proc. w skali roku. Na poziom zadowolenia klientów składa się wiele czynników – to już nie tylko niska cena czy dobra jakość obsługi, ale również wiarygodność czy możliwość personalizacji oferty. By w możliwie jak najlepszy sposób zmierzyć poziom zadowolenia klientów i zrozumieć ich prawdziwe doświadczenia, w badaniu zastosowano metodologię Sześciu Filarów™ Customer Experience, Wspomniane filary to wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia.
To między innymi te aspekty zdecydowały o docenieniu przez klientów marki Green Caffè Nero. Kawiarnie Green Caffe Nero zajęły pierwsze miejsce w sektorze gastronomii, a w filarze Czas i Wysiłek Green Caffè Nero znalazły się w pierwszej trójce, obok marek Pandora oraz Hebe. Spośród wszystkich 202 marek z 10 sektorów firma zajęła 20. miejsce, ex aequo ze startupem Revolut.
Eksperci docenili – po raz drugi z rzędu
Druga z nagród to CEE Retailer Award, przyznana na gali, organizowanej przez Europa Property. Uroczystość skupiała przedsiębiorców z branży retail. Marka Green Caffè Nero została nagrodzona w kategorii Coffeeshop Retailer. W odróżnieniu od wyróżnienia w raporcie KMPG, w tym przypadku – zamiast klientów - o przyznaniu nagrody decydowało jury złożone z ponad 60 ekspertów z branży. Warto zauważyć, że to drugie z rzędu wyróżnienie dla marki – również w 2019 roku marka Green Caffè Nero zdobyła nagrodę dla najlepszego przedsiębiorstwa w swojej kategorii.
- Obie nagrody przysporzyły nam wiele radości, zostaliśmy docenieni przez jury, w którym znaleźli się znakomici fachowcy z branży retail, jak i przez samych klientów. Jesteśmy dumni, że nasze kawiarnie i to co robimy jest doceniane przez naszych gości, bo to ich zadowolenie jest dla nas miarą i podstawą sukcesu. Cieszymy się, że postrzegają nas jako godnych zaufania, wiarygodnych i „swoich” – podkreśla Agata Milewska, Head of Marketing & Brand Green Caffè Nero.
Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.