Przykładamy bardzo dużą wagę do tego by nasze pizze wyróżniały się niebanalnymi i wyszukanymi smakami dlatego oprócz tradycyjnych zestawów nasi Klienci zawsze mogą liczyć na ciekawą propozycję w menu. Nowe kompozycje smakowe, w korzystnej ofercie cenowej stanowić będą również część naszej tegorocznej strategii marketingowej.
W nowym roku będziemy zaskakiwać naszych Klientów innowacyjnymi produktami oraz licznymi niespodziankami, konkursami i akcjami specjalnymi, które tak bardzo cenią sobie nasi fani – powiedziała Iwona Olbryś.
Nowa pizza dostępna jest we wszystkich lokalach Telepizzy, w ofercie „Pizza Gratis - Indyjska uczta w ofercie 2 za 1”, gdzie przy zakupie jednej pizzy NOWOŚĆ można spróbować za darmo.
Działania promocyjne odbywać się będą w Internecie, na facebookowym fan page’u Telepizza Polska oraz lokalach. Na potrzeby kampanii przygotowano również specjalne materiały graficzne nawiązujące w stylistyce do indyjskich klimatów.