ING Bank Śląski otrzymał trzy brązowe miecze w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Bank został wyróżniony w kategoriach „film” oraz „kampania”.
24 maja, podczas uroczystej gali Konkursu KTR, wręczono nagrody za najlepsze kreacje reklamowe. ING Bank Śląski otrzymał trzy brązowe miecze KTR:
- w kategorii „film” - za spot TV „Francuski” i spot internetowy „Monolog”, promujące pożyczkę gotówkową,
- w kategorii „kampania” - za kampanię pożyczki gotówkowej „Pożycz tak, aby zyskać”.
W nagrodzonych kreacjach ING promuje ideę rozsądnego pożyczania oraz zachęca do działania i realizacji własnych planów. Bank zwraca uwagę, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być większe niż związane z nią koszty. W rolę głównego bohatera spotów wcielił się Adam Woronowicz.
Na gali KTR wręczono ogółem 181 nagród w 12 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu KTR przesłano 1097 zgłoszenia, zostały one ocenione przez 108-osobowe jury pod przewodnictwem Rodrigo Sobrala, integrated executive creative directora w R/GA London.
dostarczył infoWire.pl