Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jak sprzedawać ekologiczną żywność ?

150x110
Na całym świecie, a szczególnie w Unii Europejskiej, konsumenci, skłaniają się do zakupu ekologicznej żywności i napojów. Są oni docelowym ogniwem w eko-rolniczym łańcuchu produkcji żywności.

Rolnictwo ekologiczne przywiązuje wielką wagę do dostarczania produktów żywnościowych o wysokiej jakości, świeżych, bez konserwantów, barwników, polepszaczy smaku, czy pozostałości nawozów sztucznych, tak by spełnić oczekiwania konsumentów.

Oczywiście taka żywność powinna być produkowana w sposób etyczny, z poszanowaniem przyrody i zasad zrównoważonego rolnictwa przy zapewnieniu dobrostanu zwierząt. Jakakolwiek jest tego przyczyna: poszukiwanie pełnego smaku i autentyczności, czy troska o ochronę środowiska, zasobów naturalnych, dobrostan zwierząt i chęć wspierania wiejskich społeczności, statystyki dowodzą, że eko-rolnicza konsumpcja, podgrzewana doborem odpowiednich metod sprzedaży, rośnie. Daleko nam jednak do prawdziwych europejskich Eko-liderów w dziedzinie handlu eko-żywnością

Okazją aby poprawić wiedzę na temat komunikacji w eko-biznesie będzie cykl seminariów w ramach Bio Biznes Forum – panelu organizowanego podczas październikowych targów Natura Food 2011. Uczestnicy uzyskają praktyczne porady jak zwiększyć sprzedaż bioproduktów w swoim sklepie, jak profesjonalnie obsługiwać klienta, jak wykorzystać e–marketing i social media w promocji własnej marki czy sklepu. Dobór odpowiednich technik sprzedaży, wykorzystanie do tego celu zasobu nowoczesnych mediów czy już posiadanych narzędzi – to tylko niektóre z licznych tematów seminariów Bio Biznes Forum, które z pewnością zainteresują dużą część polskich firm dystrybucyjnych i przedstawicieli detalicznych sieci sprzedaży. Więcej na: www.naturafood.wordpress.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS