Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jedna kolejka w Carrefour - sposób na szybkie zakupy

W toruńskim hipermarkecie Carrefour wprowadzono system „Jednej kolejki”. Ten sprawdzony już w innych sklepach Carrefour system obsługi klienta, ma na celu poprawę komfortu klientów oraz usprawnienie zakupów.

Toruński hipermarket to kolejny sklep Carrefour, w którym klienci mają możliwość dokonywania zakupów poprzez system „Jednej kolejki”. To nowatorskie rozwiązanie gwarantuje wszystkim wygodę i oszczędność czasu.

System „Jednej kolejki” jest gwarancją sprawniejszej obsługi - klienci ustawiają się wzdłuż wyznaczonej części linii kas, następnie po wyświetleniu się na monitorze numeru wolnej kasy, podchodzą do niej i płacą za swoje zakupy. Osoba, która wcześniej ustawi się w kolejce zostanie obsłużona w pierwszej kolejności.  Warto zaznaczyć, że przy każdej z kas objętych systemem jednocześnie znajduje się maksymalnie dwóch klientów, dzięki czemu zakupy można robić w bardziej komfortowych warunkach, a zarazem konsumenci nie muszą już szukać kasy, do której ustawiła się najkrótsza kolejka. Ponadto, jeżeli w kasie skończy się rolka lub klient ma problemy z kartą płatniczą, pozostałe kasy są czynne i cała kolejka nie jest wstrzymywana.

Od samego początku obecności na polskim rynku, firma Carrefour nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania, wyznaczając jednocześnie standardy w branży handlowej. Projekt jednej kolejki, jest kolejną inicjatywą mającą na celu zapewnienie klientom najwyższego poziomu usług. Świadczy również o tym, że firma poszukuje nowych rozwiązań i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Robert Noceń, Dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska

Jedna kolejka to gwarancja sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów oraz oszczędności czasu. Dla tych, którzy nie chcą jeszcze korzystać z nowego rozwiązania, Carrefour pozostawił alternatywę w postaci kas tradycyjnych.

W hipermarkecie objętym projektem dziesięć kas działa w oparciu o system „Jednej kolejki”, natomiast pozostałe stanowiska kasowe nadal działają w sposób standardowy. Bez zmian pozostały również dwie kasy dla osób uprzywilejowanych.

Carrefour był pierwszą w Polsce siecią handlową, która wprowadziła system „Jednej kolejki” w swoich sklepach.Nowatorski system „Jednej kolejki”, po raz pierwszy został wprowadzony w warszawskim hipermarkecie Carrefour Reduta w połowie 2011. Do tego czasu, żadna z sieci spożywczych w Polsce nie posiadała takiego rozwiązania. Obecnie system „Jednej kolejki” działa w kilkunastu placówkach Carrefour, m.in. na terenie Warszawy, Krakowa, Szczecina oraz Wrocławia. 

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS