Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jeszcze szybciej i wygodniej w sklepie Top Secret on-line

W Internetowym sklepie marki Top Secret, należącej do Grupy Redan, wprowadzono możliwość odbioru zamówienia w paczkomatach InPost. Nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ już co dziesiąte zamówienie sklepu jest dostarczane poprzez paczkomaty.

W Internetowym sklepie marki Top Secret, należącej do Grupy Redan, wprowadzono możliwość odbioru zamówienia w paczkomatach InPost. Nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem, ponieważ już co dziesiąte zamówienie sklepu jest dostarczane poprzez paczkomaty. Wśród nowych udogodnień sklepu Top Secret on-line znalazł się także nowy sposób prezentacji kolekcji. Główny cel wprowadzonych zmian to dalszy, dynamiczny rozwoju kanału e-commerce.

„W 2011 r. wartość sprzedaży zrealizowanej poprzez e-commerce wzrosła aż o 250%. Rozwój sklepu on-line jest dla nas oczywistym posunięciem, tym bardziej, że planujemy istotne zwiększenie sprzedaży tego kanału, a co za tym idzie zwiększenie udziału w całej strukturze sprzedaży segmentu modowego.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.

Współpraca sklepu on-line Top Secret z InPost ma na celu usprawnienie dostaw i dywersyfikację możliwości odbioru zamówień przez klientów. W branży e-commerce bardzo ważna jest możliwość szybkiej dostawy. „Większość zamówień można odebrać z paczkomatu już dzień po nadaniu, co znacząco przyśpiesza dostawę i na przykład obecnie zapewnia realizację zamówień jeszcze przed Świętami Wielkanocnymi.” – powiedział Michał Kałużyński. Paczkomaty InPost gwarantują bardzo szybki odbiór przesyłki w dogodnej i wybranej przez klienta lokalizacji. Sieć paczkomatów liczy 420 urządzeń zlokalizowanych na terenie całego kraju, dostępnych 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Redan w zakresie wysyłek kurierskich do klientów sklepu www.sklep.topsecret.pl współpracuje również z firmą Siódemka, do realizacji których wykorzystywany jest specjalny foliopak, na którym z widnieją logotypy marek Top Secret, Troll, Drywash oraz Siódemki.

Dodatkowym udogodnieniem dla klientów sklepu internetowego, który ostatnio wprowadzono, jest też nowy sposób prezentacji kolekcji. Ubrania zaprezentowane są na sylwetkach modeli, dzięki czemu klienci przed zakupem mogą zobaczyć proponowane stylizacje ubrań wraz z dodatkami.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS