Ciepłe przyjęcie i dobre prognozy dla naszej sieci tylko utwierdzają nas w przekonaniu, iż nasze założenia dalszej ekspansji są słuszne. Również nasze wyniki finansowe napawają nas optymizmem - odnotowaliśmy znaczące wzrosty* (dane poniżej), co cieszy nas tym bardziej, że rok wcześniej byliśmy jeszcze na wznoszącej fali „otwarciowej”. To bardzo dobry prognostyk dla rozwoju naszej firmy w Polsce– mówi Daniel Adamiuk, Country Manager Jula Poland. Kolejne planowanie otwarcie (początek marca 2013) to sklep w Gliwicach w CH Europa Centralna, jednym z największych komercyjnych obiektów w Polsce i Europie – nie mogło by nas tam zabraknąć. Wiemy już także, że pojawimy się w Poznaniu (maj 2013) oraz trwają zaawansowane rozmowy co do jeszcze jednej lokalizacji na Śląsku – o tym poinformujemy jak tylko podpiszemy umowy.
* Jula – 12.2011-12. 2012 like-for-like (bazą są 2 sklepy w Warszawie: Jula Janki i Jula Targówek): Wzrost liczby kupujących = 46% Wzrost przychodu = 61%
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.
Firma zatrudnia 2000 osób w 59 sklepach – 35 w Szwecji, 17 w Norwegii oraz 7 w Polsce. Obroty koncernu w 2011 to 3,6 miliardów koron.