Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Justyna Steczkowska - ambasadorem herbat Loyd

Grupa Mokate ujawnia kolejne szczegóły związane z kontraktem reklamowym podpisanym z Justyną Steczkowską. Wizerunek piosenkarki ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość herbat premium Loyd.

- Herbata to nasza pasja – mówi z przekonaniem Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate SA. - Od lat szczególną uwagę przykładamy do jakości liści, ich aromatu, kształtu i smaku. Tutaj nie ma mowy o przypadku. Nie jeden raz sprawdzaliśmy dostawy herbat, aby po raz kolejny przekonać się, że dokonaliśmy właściwego wyboru. Ale to dopiero początek drogi do czajnika – dodaje. - Aby nasze herbaty trafiały w gust i upodobania konsumentów współpracujemy z doświadczonymi kiperami, których skutecznie wspierają nasze laboratoria – kończy Sylwia Mokrysz.

Dotychczas firma Mokate efektywnie rozwijała segment herbat ekspresowych, szybko stając się wiceliderem rynku, z udziałami przekraczającymi 12,3% w ujęciu ilościowym oraz 7,9% w ujęciu wartościowym (MEMRB za okres maj-czerwiec 2011 r.). - Ten segment popularnych herbat czarnych nadal będziemy rozwijać – zapewnia Sylwia Mokrysz. - Przyszedł jednak czas na zmiany. Rynek herbat premium to wyzwanie i szansa. Nasi partnerzy i konkurenci wiedzą, że jeżeli dążymy do jakiegoś celu, to nie brakuje nam wytrwałości i skutecznie go realizujemy.

W nadchodzących miesiącach firma skoncentruje swoje działania na promocji herbat marki LOYD. Wizerunek Justyny Steczkowskiej ma podkreślać niepowtarzalny smak i wysoką jakość tych herbat i będzie wykorzystywany na wielu płaszczyznach komunikacji z konsumentami.

- To będzie wspólna wyprawa w przestrzeń i czas. W świat herbacianych aromatów. Zaskakująca zwrotami i stylizacjami, niekiedy wręcz magiczna. Jestem przekonana, że nikt, kto to raz zobaczy i kto raz spróbuje herbaty LOYD, nie pozostanie obojętny – podsumowuje Sylwia Mokrysz.

Justyna Steczkowska o współpracy z Mokate mówi tak: - Staram się współpracować z firmami, które nie tylko wpisały się polski rynek, ale przede wszystkim cieszą się sympatią i zaufaniem konsumentów.

- Filiżanka herbaty ma w sobie odrobinę magii – dodaje Justyna Steczkowska. – Trzymając ją w dłoni, nawet wtedy, kiedy jestem na końcu świata, czuję się, jakbym wróciła do domu.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS